Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Garanciális ügyintézés meddig...

Garanciális ügyintézés meddig húzódhat el?

Figyelt kérdés
Internetes webáruházon keresztül rendeltem egy terméket, garanciális időn belül elromlott, webshop visszakérte, elküldte külföldre szakszervízbe. Több, mint 30 napja nincs nálam a termék, szakszervíz felől azon kívül, hogy megérkezett hozzájuk sem én sem a webshop egyéb tájékoztatást nem kaptunk. Meddig húzódhat el ez a procedúra?

2018. jún. 25. 09:26
 1/3 anonim ***** válasza:
Törekedni kell a 30 napra. Ha eltelt akkor az eladónál már elkezdhetsz reklamálni. Bár kicsi rá az esély, hogy nem akarják inkább húzni az időt.
2018. jún. 25. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Hát ez az, hogy húzzák mint a taknyot, nem tudom milyen joggra vagy határidőre hivatkozhatnék, hogy legyen valami. A termék nagy értékű és jelentős bevételkiesést okoz a hiánya, ezért sürgős.
2018. jún. 25. 11:02
 3/3 anonim ***** válasza:
A PTK-ra hivatkozhatsz és a 30 napra. Aztán ha nem akar kompenzálni a cég vagy nem ért veled egyet akkor vagy elállsz a szerződéstől (amit vélhetően nem akarnak majd elfogadni) vagy mész a békéltető testülethez, aminek a döntése nem kötelező érvényű, tehát xart sem ér. Aztán lehet perelni, ami idő, pénz....
2018. jún. 25. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!