Garanciális ügyintézés meddig húzódhat el?
Figyelt kérdés
Internetes webáruházon keresztül rendeltem egy terméket, garanciális időn belül elromlott, webshop visszakérte, elküldte külföldre szakszervízbe. Több, mint 30 napja nincs nálam a termék, szakszervíz felől azon kívül, hogy megérkezett hozzájuk sem én sem a webshop egyéb tájékoztatást nem kaptunk. Meddig húzódhat el ez a procedúra?2018. jún. 25. 09:26
1/3 anonim válasza:
Törekedni kell a 30 napra. Ha eltelt akkor az eladónál már elkezdhetsz reklamálni. Bár kicsi rá az esély, hogy nem akarják inkább húzni az időt.
2/3 A kérdező kommentje:
Hát ez az, hogy húzzák mint a taknyot, nem tudom milyen joggra vagy határidőre hivatkozhatnék, hogy legyen valami. A termék nagy értékű és jelentős bevételkiesést okoz a hiánya, ezért sürgős.
2018. jún. 25. 11:02
3/3 anonim válasza:
A PTK-ra hivatkozhatsz és a 30 napra. Aztán ha nem akar kompenzálni a cég vagy nem ért veled egyet akkor vagy elállsz a szerződéstől (amit vélhetően nem akarnak majd elfogadni) vagy mész a békéltető testülethez, aminek a döntése nem kötelező érvényű, tehát xart sem ér. Aztán lehet perelni, ami idő, pénz....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!