Mit tegyek ha az online rendelt termékem, illetve egy garanciális termékem már bőven túllépve a 30.-napot sem kaptam információt?
Állás a következő, jelenleg 2 nevesebb cégtől rendeltem illetve garanciális ügyéntézésen van egy termékem.
1. 4 tételt rendeltem (boltban átvevős) 04.05-én abból 3-at már az első 2 hétben átvettem, így a rendelési státuszom "részben teljesítve". Viszont a 4. termék még mindig "feldolgozás alatt" 2 napja írtam az ügyfélszolginak(mert bent a boltban azt javasolták), de még nem kaptam választ.
Illet az elállás joga, vagy forduljak a fogyasztóvédelemhez?
2. Egy márciusban rendelt termékem, egyik hardvere hibásan működött 04.13.-án feladtam postán "garanciális ügyintézés miatt", 04.14.-én postai nyomonkövetés szerint, kézbesítve lett. 04.19-én küldték az e-mailt, hogy idézem "Értesítünk, hogy az elküldött termék üzletünkbe beérkezett, azt a szervizbe továbbítjuk bevizsgálásra és garanciális ügyintézésre."
Ezek után egészen 05.04.-ig semmi információt nem kaptam róla, az oldalon nézegettem, és hol a rendeléseim, hol a szervíz menüpontban volt. Namost ez egy elég drága termék, akkor mikor én vettem 200.000 fölött volt jelenleg 35.000-el olcsóbb (vajon miért). 05.04.-én szintén kaptam egy üzenetet, idézem "Mindent megteszünk, hogy mielőbb érdemben lezárhassuk az ügymenetet, várhatóan a beérkezést követő 30 napon belül.
Kérjük vedd figyelembe, hogy a tényleges ügyintézés megkezdésének ideje a termék átvételét követően kezdődik meg." Na de most a termék átvétele, a fentebb említett 04.19.-ei e-mailt takarja, vagy a 04.14. valós postai kézbesítést, igazából tök8, mert már ígyis-úgyis túllépte a 30 napot, a probléma ezzel csak az, hogy a munkám kárára megy ennek a terméknek a hiánya. Szintén forduljak a fogyasztóvédelemhez, vagy követeljek egy azonos ár-érték arányú terméket, ami azért vicces, mert ha alapnak azt az összeget vesszük, amennyiért én vettem, most már 28-35%-al hatékonyabb hardvert kapnék annyi pénzért.
Nem tudom milyen terméket rendeltél, de laptopnál ha a 30 napos garanciális javításon belül nem tudják megjavítani, akkor beszámítják, avagy visszafizetik a pénzt.
Ugyanakkor Magyarországon nem minden gyártónak jó a hírneve, mert míg Dell-nél gond nélkül intézik, Asus, Lenovo-ról rengeteg horror sztori van.
Első körben amit tehetsz, hogy írsz nekik egy e-mailt, minden korábbi eseményt összefoglalva, amire ha nem válaszolnak érdemben, mehet a fogyasztóvédelemhez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!