Ha vállaltak egy gyűrűátméretezést, majd az egész gyűrűt eltorzították és közlik, hogy az újraöntése nem garanciális, akkor mit lehet tenni? Lentebb írom a részleteket...
Megkértem a barátnőm kezét, de a gyűrűvel akadtak gondok... Először is májusban elmentünk a Karl ékszerbe, megnéztük mi tetszene neki és mekkora a mérete, persze ő nem tudta, hogy bármit is terveznék, csak majd egyszer...
A boltban a próbakarikákat adtak rá, megállapították, hogy a 48 épphogy lejön az újjáról nagy nehezen, ezért 49 a jó neki. 1 hete kértem meg, és baromi nagy lett a 49e-es és mondták, hogy jaj hát igen, mert ez nem pont karika,hanem picit tojás alakú és ezért. Mivel nem volt a boltban az a sín, sem ilyen méretező, ezért levették 48-asra... Az is nagy volt, tehát végül a 47,5 nyert. Tudni kell, hogy gravír volt a gyűrűben, ezért felül, a foglalathoz közel vágták el, 2x ugyan ott... Emiatt totál látszik az előtte/utána képeken, hogy egyszerűen elfolyt a díszétése a gyűrűnek, plusz ahol vágták, ott már nincs íve a karikának, k*va rondta lett.. Egy ötvös ismerős mondta, hogy ott alapból tilos elvágni a gyűrűt, pont amiatt, mert akkor a kőhöz közel is megolvad... Mindezek után közölték, a szemüket forgatva, hogy hát lehet rajta javítani, mire mondtam, hogy ezt bizony újra kéne önteni... Közölték,hogy az nem garancia része... De ők ba*ták el a szép gyűrűt egy torz sza*á! Van értelme fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni? Normális számlát egyébként nem kaptam, rendes garanciajegyet igen. Mondjam, hogy megkérdem a NAV-ot és a fogy.védelmet, hogyez így oké-e, és ha igent mondanak, majd akkor fizetek? Ezek a fenyegetések tapasztalataim szerint semmit nem érnek, azt meg nem akarom, hogy a megromlott viszony miatt ne csináljanak rendes gyűrűt. Máshol drágábban jönne ki újraönteni és nem is tudnák ilyenre megcsinálni... El vagyunk keseredve...
Kaptatok bármilyen papírt az ékszer mellé? Általában szoktak adni ilyen kis apróbetűs f*st, ha van ilyen, első körben érdemes lenne azt átolvasni.
Ha nincs semmi ilyesmi, egészen nyugodtan lehet fenyegetőzni (én is ezt tenném), és írásban is panaszt tenni emailben, hogy legyen nyoma valamint a vásárlók könyvébe is beleírnék. Ha egyikre sem reagálnak számotokra pozitívan, meg lehet érdeklődni például a DAS jogvédő szervezetnél, hogy mi is ilyenkor a pontos teendő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!