Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Megbüntetik-e a webshop-ot,...

Megbüntetik-e a webshop-ot, ha garanciális igény bejelentésére nem válaszol 30 napon túl sem?

Figyelt kérdés
Ha megbüntetik, milyen jogszabály vonatkozik rá, és kihez kell fordulni? Azt nem mondhatják, hogy nem kapták meg a levelem, mert amikor jeleztem, hogy fél éven belül bedöglött a turmix gép, és mellékeltem egy fotót a kettétört műanyagról, akkor válaszoltak, hogy bocs, törött alkatrészre nincs garancia. Erre én írtam nekik, hogy akkor nem törött alkatrészt jelentek be, hanem azt, hogy fél éven belül elromlott a tőlük vásárolt készülék. Na, erre már nem reagáltak. Szívesen megvárom a 30 napot, hogy jól elkenjék a szájukat a törvényi 30 napos válaszadási idő elmulasztása miatt.
2019. máj. 30. 18:19
 1/3 anonim ***** válasza:

Igen, a 30 napot se kell ám megvárni, nyugodtan írhatsz bárkinek, a felügyeleti szervek listája minden bizonnyal fent van az ÁSZF-ben náluk.

Nincs az oldalukon sehol hogy mit tudsz ilyenkor tenni? Garanciajegy van vagy 10 e alatti termék? Gyártónak írtál?

2019. máj. 30. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
10 ezer forint alatti termék, amit az eShop24'-ben vettem a páromnak karácsonyra. A gyártóval nem vettem fel a kapcsolatot. Azt hittem a kereskedővel kell, akitől vásároltam, de utánanézek ennek az opciónak is, köszönöm szépen.
2019. máj. 30. 20:49
 3/3 anonim ***** válasza:
Ilyen szélsőséges esetekben is nyugodtan lehet írni a gyártónak. :)
2019. jún. 2. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!