Mi a teendő ha van egy garanciális termékem, de a bolt ahonnan vettem azóta megszűnt?
Figyelt kérdés
2017. márc. 15. 10:02
1/8 anonim válasza:
Nem írtad milyen az a garancia.Ha gyártói garancia akkor a hivatalos márkaszervízben javítják.Ha bolti garancia akkor megszívtad.Persze viheted szintén a márkaszervízbe csak nem fogják garanciába javítani csak jó sok pénzért.
2/8 Donald J. Trump válasza:
Írsz a gyártónak vagy a hazai vezérképviseletnek, hogy ez a problémád - lehet, hogy jófejek lesznek.
3/8 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! Igazából egy Kingston pendrive-ról van szó. Nem egy hú, de nagy összeg, de azért nem szívesen vennék újat annak fényében, hogy 5 év garanciával vásároltam meg ezt a terméket, elég drágán ráadásul. Azt sajnos nem tudom, hogy a garancia gyártói-e vagy bolti, mert ezt az üzletek nem nagyon szeretik részletezni, de próbálok utána nézni.
2017. márc. 15. 10:22
5/8 homo ludensz válasza:
Jogutód nélkül szűnt meg,vagy valamely gyártó felvásárolta?
7/8 A kérdező kommentje:
Nem ismeri fel a gép. Több gépen is ki lett próbálva, de mindegyiken ismeretlen USB eszközt ír, nem látja egyáltalán. Ilyen fajta a pendrive: [link]
2017. márc. 15. 11:33
8/8 A kérdező kommentje:
Most ahogy olvason arukereso.hu-n a termékhez írt kommenteket, nagyon nem vagyok egyedül ezzel a problémával...
Ez egy hulladék gyártmány az egyszer biztos!
2017. márc. 15. 11:37
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!