Mi a teendő, ha a szervíz nem tett meg minden tőle telhetőt a garanciális készülék javítása érdekében?
Vásároltam tavaly nyáron egy OP3N DOTT típusú telefont, és hát, mint mindenkinél nálam is kijött a képernyő ugrálási probléma. Magától ugrál, bárhol van. Visszavittem a tescoba, ahol segítőkészen visszaküldték a szervízbe.
2 hét múlva jön a telefon, hogy megérkezett a telefonom. Nagy boldogon megyek, átvettem, hazamentem, és a hiba nem szűnt meg. Ránéztem a munkalapra, és annyi áll a végzett javítások helyén, hogy: 'sw frissítés'. A legfrissebb androidot frissítették a legfrissebbre. Visszavittem, hogy *****anak vele még valamit, és beleírattam a jegyzőkönyvbe, hogy ÉRDEMI javítást végezzenek el a készüléken.
Ha visszaküldik ugyanazzal az üzenettel, hogy 'sw frissítés', reklamálhatok-e azzal, hogy nem volt hajlandó a szervíz érdemben eljárni a készülék javítása érdekében?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Elmondom neked.
Ha a rendeltetésszerű használatot akadályozó hibát 3x nem tudják megjavítani, elállhatsz a vásárlástól.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!