Garanciális készülék javítására számolhatnak fel munkadíjat (óradíjat vagy mi)?
Ha garanciális a készüléked, akkor vissza kell vinned oda, ahol vetted, aztán ők a beszállítón keresztül visszaküldik a gyártónak, akik intézik a cserét/javítást. Ha külön szervízbe viszed, akkor értelemszerűen senkit nem érdekli, ha garanciális.
Ha utóbbi történt, te hibád volt, sőt, a készülék sem garanciális többé, azonban ha a bolt, ahol vetted, az számított fel költségeket, akkor ahogy írták: fogyasztóvédelem.
Nem számolhatnak fel semmit, úgy meg pláne nem, hogy meg se csinálták. Kérdezz rá, hogy hogy a fenébe számolhatnak fel erre bármit, mert te neten utánanéztél és ilyet nem lehet csinálni. Ha makacskodnak akkor lebegtesd be a fogyasztóvédelmet... ha ez sem használ, akkor meg tényleg fordulj hozzájuk.
Amúgy ha nem a garanciás szervizbe vitted, akkor tárgytalan, akkor nem kötelesek ingyen javítani.
Volt egy hasonló esetem (garanciális gép "szervizelési díja", akármi is legyen ez). A fogyasztóvédelem oldalán röviden le kell írni az esetet, bolt pontos címét stb., demellékelni kell az ő válaszukat is. Írtam a boltnak, hogy lehetőleg e-mailben indokolják meg, miért számítottak fel "szervizelési díjat", mert mellékelni akarom a fogyasztóvédelemnek.
Erre felhívtak telefonon...és nem kellett fizetnem :D
Ez olyasmi, mint a peren kívűli megegyezés. Szóval ezt lépd meg!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!