Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Garanciális készülék javításár...

Garanciális készülék javítására számolhatnak fel munkadíjat (óradíjat vagy mi)?

Figyelt kérdés
A laptopom volt szervizben, és majdnem 10ezer forint munkadíjat felszámoltak.... Csak néztem. A legszebb, hogy aznap vissza is kellett vinnem, mert nem tudták megcsinálni. Ha most se tudják akkor mi van? Megint fizethetek tök feleslegesen munkadíjat? Vagy ha garanciális és ők nem tudják megjavítani, akkor kicserélik, beszámítják...stb?

2015. aug. 18. 12:21
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
Ha garanciás akkor semmilyen munkadíj nincs, téged átbsztak
2015. aug. 18. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
100%
Mondd nekik azt, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz (és tedd is meg), ők majd eldöntik, hogy jogos-e a munkadíj. Csodát fogsz látni.
2015. aug. 18. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

Ha garanciális a készüléked, akkor vissza kell vinned oda, ahol vetted, aztán ők a beszállítón keresztül visszaküldik a gyártónak, akik intézik a cserét/javítást. Ha külön szervízbe viszed, akkor értelemszerűen senkit nem érdekli, ha garanciális.


Ha utóbbi történt, te hibád volt, sőt, a készülék sem garanciális többé, azonban ha a bolt, ahol vetted, az számított fel költségeket, akkor ahogy írták: fogyasztóvédelem.

2015. aug. 18. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:

Nem számolhatnak fel semmit, úgy meg pláne nem, hogy meg se csinálták. Kérdezz rá, hogy hogy a fenébe számolhatnak fel erre bármit, mert te neten utánanéztél és ilyet nem lehet csinálni. Ha makacskodnak akkor lebegtesd be a fogyasztóvédelmet... ha ez sem használ, akkor meg tényleg fordulj hozzájuk.


Amúgy ha nem a garanciás szervizbe vitted, akkor tárgytalan, akkor nem kötelesek ingyen javítani.

2015. aug. 18. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
3 év garanciával vettem a gépet 2013-ban, szóval még van rá egy év. Oda vittem vissza, ahol vettem.
2015. aug. 18. 12:37
 6/13 Trevor. ***** válasza:
Ha számlával, garanciapapírral meg mindennel viszed vissza, amit a vásárláskor papírt kaptál, akkor garanciaidőn belüli használat garanciáztatás miatt NEM számolhatnak fel munkadíjat. Ha megvan számla munkadíjjal együtt, akkor szólj a fogyasztóvédelemnek, semmiképpen se hagy ennyiben. Sok embert átbaxnak, te ne légy egy közülük. De minden számlát, papírt stb.-t odaadtál, amikor garanciáztatni vitted?
2015. aug. 18. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:
Ott volt a számla és a garanciapapír is.
2015. aug. 18. 12:42
 8/13 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek a felvilágosítást. lesz hozzájuk egy-két szavam, mikor megyek a gépért. :)
2015. aug. 18. 12:47
 9/13 anonim ***** válasza:

Volt egy hasonló esetem (garanciális gép "szervizelési díja", akármi is legyen ez). A fogyasztóvédelem oldalán röviden le kell írni az esetet, bolt pontos címét stb., demellékelni kell az ő válaszukat is. Írtam a boltnak, hogy lehetőleg e-mailben indokolják meg, miért számítottak fel "szervizelési díjat", mert mellékelni akarom a fogyasztóvédelemnek.

Erre felhívtak telefonon...és nem kellett fizetnem :D

Ez olyasmi, mint a peren kívűli megegyezés. Szóval ezt lépd meg!

2015. aug. 18. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
Egyszer már kifizettem.... Kérni fogok bizonylatot a fizetésről. A gépükben ugye benne kell lennie, majd szépen közlöm, hogy vagy visszautalják a számlámra a pénzt, vagy a fogyasztóvédelemhez fordulok. Lehet választani.
2015. aug. 18. 12:51
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!