Garanciális probléma, a cég elérhetetlen és számlát nem kaptam, mi a teendő?
Sziasztok!
Vettem egy 50 ezer forintos széket még pár hónappal ezelőtt egy netes boltba, a széket és a boltot ahol árulták úgy találtam hogy haverom is ott vette a széket és azonnal beleszerettem.
De a lényeg röviden. A széket SimplePay bankkártyás átutalással vásároltam és ilyenkor ha jól tudom (mivel dolgoztam ilyen helyen) elektronikus módon nekem ki kell állítani egy számlát abban az időpontban amikor én fizettem, ha nem akkor adócsalást követnek el vagy mit.
A probléma tovább fokozódik mivel a szék eltört, nem akárhogyan ugyanis lehetetlen benne hátradőlni, használatra alkalmatlan. Számlám nincsen egyáltalán. Van egy visszaigazoló emailem amit a weboldal küldött hogy XY Név Címre XY összegért rendeltem a széket, (lehet hogy tévedek és az a számla de semmi más nincs rajta, számla nem így néz ki szerintem, ez csupán egy visszaigazoló mail.).
A weboldalon regisztráltam és úgy vásároltam, viszont nincs olyan opció vagy fülecske ahol a számláimat kezelhetném vagy valami, van egy megrendeléseim fülecske ahol letölthetek egy 1évre szóló jótállási kitöltendő papírt.
Mindezzel nem is lenne baj de a cég/bolt szinte csak papíron létezik, telefont sosem veszik fel, emailre gondolom nem válaszolnak de azért majd dobok egyet.
Később jobban utánuk néztem a neten és szélhámos beütése van a cégnek kicsit, csak googleon vannak negatív kritikák, ott ugyanolyan dolgokkal találkoztam mint amit én felvázoltam, nem vezsik fel a telót, nem állítanak ki számlát. Árukeresőn 10/10 csillagosak. Már dolgoztam egy kisebb cégnél aki sporteszközöket árul olcsón és tudom hogy működnek ezek az eMag Árukereső pontozások, önmagukat pontoztatják botokkal/emberekkel. Árukereső és Emag a legnagyobb szélhámos banda, ott ne nézzetek semmi visszajelzést.
Ilyenkor mi a teendő ponotsan? Belvárosban lakom szóval ha van valami fogyasztóvédelmi szerv vagy egyéb aki(k)hez fordulni tudnék fordulni azonnal elsétálnék oda. A banki átutalásom, a GLS futár, maga a szék, az emailek ennyi megvan, csak számla és a cég nincs sehol sem.
Hát a múltat már nem lehet semmissé tenni, ott nincs jó ötletem.
De a legközelebbi vásárláshoz a tanácsom az, hogy ELŐBB utána nézni a cégnek, a véleményeknek, a székhelyének, a fotóknak az üzletről, ahova személyesen is be lehet menni, ha nem vennék fel a telefont, mert annyi a vevő az üzletben - és csak UTÁNA vásárolni. Még akkor is, ha nem a haver, hanem a jóisten ajánlja, hogy innen vásárolj...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!