Mi a Yettel ügyfélszolgálati e-mail címe?
Csak ezeket találtam leírva:
sajto@yettel.hu
adatvedelem@yettel.hu
Valamint itt lehet még ügyet intézni elviekben:
Viszont amikor elküldeném a bejelentést, ezt írja ki:
Az oldalunk jelenleg nem elérhető, de pánikra semmi ok: már dolgozunk azon, hogy a lehető legrövidebb időn belül újra elérhető legyen. A hiba elhárításáig türelmedet kérjük. Köszönjük!
Valamint ennek tetejében a 40mb csatolmányomat nem tuom elküldeni, mert csak 15 mb-ot lehet csatolni, és még a fájlméret is 3mb-ra van korlátozva, tehát nem használható.
Esetleg létezik ilyen emailjük: ugyintezes@yettel.hu? Logikus lenne, hogy ha lenne, akkor ez lenne, de mint mondtam sehol se láttam leírva. Köszi aki tud segíteni, szép napot!
A Facebook oldaluk nem hivatalos ügyfélszolgálati csatorna, nem férnek hozzá az előfizetésekhez, és nem tudnak ügyintézést végezni, azt mondták.
Ezt az oldalt ajánlották:
Itt megintcsak ide lyukadtam ki, ami nekem jó lenne:
Viszont most sikerült elküldeni itt az üzenetet. Valószínűleg eddig azért nem működött, mert mint rájöttem az adatkártyámnak is van telefonszáma, de telefonálni nem lehet róla, csak internetezésre van (mobilnet), Én pedig a rendes hívós telefonszámomat akartam megadni :) Illetve beléptem a yettel fiókomba... nem tudom ez feltétel-e hozzá, de azért leírom, hátha egyszer valakinek ezen fog múlni.
Szóval sikerült elküldeni az üzenetet, valahová... Aztán vagy emailen, vagy telefonon megkeresnek, ha szükséges egyáltalán (lehet csak vissza le utalva a tévesen levont összeg). Mindenesetre most várok pár hetet hátha látok eredmény. Ha esetleg nem, marad a telefonos megoldás, bár az mellőzném, mivel mikor legutóbb hívtam a yettelt a 1220-on és sikerült kiválasztani a leginkább nekem való menüpontot és végighallgattam az automatikusan lejátszott felesleges szövegeket, minimum 15 percet szenvedtem a telefon felett mire egyáltalán csak elkezdett kicsöngeni a telefon. :D
Köszönet még egyszer mindenkinek a hozzászólásokért! Repültek a zöld kezek. Legyen szép napotok és gördülékeny ügyintézést kívánok a jövőre nézvést! :D
"A Facebook oldaluk nem hivatalos ügyfélszolgálati csatorna, nem férnek hozzá az előfizetésekhez, és nem tudnak ügyintézést végezni, azt mondták."
Medve anyám... 😂😂😂
Ezt még idebiggyesztem, hátha jól jön még valakinek:
ugyfelszolgalat@yettel.hu
Innen érkezett válasz és a probléma is megoldódni látszik.
Szép napot!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!