Kártalanítanak amennyiben bankkártya visszaélés történt?
Jofej vagy, egyedul neveled a gyerekeid es ongyilkossaggal fenyegetozol.
Miert is nem vettek meg el toled?
Kamunak tunik a kerdes
Az nem tűnt fel, hogy ő akart venni valamit, neki kellett volna fizetnie érte, de a te kártyaadataid kellettek? Egyáltalán mire? Ha a vevő elektronikusan akar fizetni, akkor az eladó bankszámlaszámára van szüksége, nem a kártyaadataira.
Azonkívül ezer éve van virtuális kártya, netes vásárláshoz ezt ajánlják a bankok, aminek hiába szerzik meg az adatait bármilyen csalással, hiába nem erős azonosításos EU-s területen van a kedvezményezett, nem tudnak a folyószámláról fizetni vele. Legfeljebb 2-3 ezer Ft az éves kártyadíj, kibocsátási díja nem szokott lenni.
Erőteljesen a te hibád miatt történhetett meg a csalás, nem valószínű, hogy a bank jogászai nem tudják könnyen bizonyítani azt, hogy a bank nem felelős.
Ráadásul, ezt a hamis vásárlói történetet sok helyen lehet olvasni, itt a Gy. k.-n is van kérdés róla. Aki kérdezett, legalább gyanút fogott, ha nem is volt képes magától belátni, hogy ez nagyon nincs rendben.
Olyan helyen vannak a csalók, hogy magyar hatóságnak, ítélkezésnek, gyakorlatilag lehetetlen bármit is tenniük velük. De ezzel egyáltalán nem Magyarország jelentéktelenségére célzok, más államok, államszövetségek is tehetetlenek.
Na, akkor csak hogy valaki válaszoljon banki munkatapasztalattal is.
Kártyareklamációt meg tudsz adni, de ez már valszeg meg is törtènt.
A legtöbb esetben erre ún. előzetes jóváìrással meg is előlegezik a reklamált összeget, ha itt nem törtènt ez, akkor lehet ők is gondatlanságkènt kezelik, ìgy itt a kivizsgálás eredmènyèben bìzhatsz már csak.
Illetve azt tanácsolom, hogy ha ennyire súlyos vesztesèg (meg úgy amúgy sem) ne tarts több havi bèrnek megfelelő összeget a fő folyószámládon ahol egy sima kártyatranzakcióval hozzáfèrnek.
Mondjuk nem értem, hogy a bank miért nem ajánl fel egy chargeback-at?
Attól függetlenül, hogy most a kérdező vagy a csaló a hibás, ennek automatikusnak kéne lennie, mégis melyik banknál vagy? Feljelentés után ennek meg kellett volna történnie.
Sajnos a bank zero felelősséget vállal, ill a rendőrség felfüggesztette. Ukrán csaló volt. Hiába fordultam ügyészséghez, azt mondta,a rendőrség szakszerűen járt el.
A bankkal próbálok megegyezni, bank vezérigazgatónak írtam, hogy a kollegái súlyosan gondatlanok, hiába telefonáltam, könyörögtem, blokkolják a csaló kártyáját, vegyék vissza a pénzt mondták sajnálják nem tehetik meg, ennyi erővel elmegyek a Tescoba akkor is reklamáljak a banknál hogy adja vissaz az összeget. Érdekes hogy az időjárás bemondónál a banki biztonsági rendszer automatikusan bekapcsolt és nem tudtak ellopni tőle nagyobb összeget. Csak egy kisebbet, de szerintem visszaadják neki. Nekem is 2 volt az első kisebb, a második az óriási. Mulasztásért, cserbenhagyás sejtető, nem ügyfelet védő sms miatt belső kivizsgálást kértem, hiába könyörögtem h segítsenek, süket fülekre találtam ügyintézők személyében "nagyon sajnálom, nem tehetem", nyilván tudom h ezt nem tudja ő megcsinálni de banki biztonsági szakember van.
A Raiffeisen Bank ügyfelei akkor hogy is lehetnek így biztonságban kérdezem én? Hogy ennyire nem segítettek nem blokkolták, nem hívták vissza az összeget. Sosem vitattam a felelősségemet de NEM VAGYOK KIZÁRÓLAGOS FELELŐS!!!!
Így a levelem után és természetesen több hatóságnak jeleztem, minta kibervédelmi hatóság, MNB illetve Európai Központi Banknak is panaszt tettem, eldöntheti a Raiffeisen Bank hogy a hírnevük a fontosabb vagy egy számukra bagatell összeg, ami nekem viszont nagyonis jelentős! Kérdezem én, mikor fizetek nekik, akkor vagyok jó ügyfél? Ha az ügyfél bajban van, akkor már nem számít, nem ügyfél???!!!! Ez Magyarország! Ezért utálok itt élni tőlünk nyugatabbra nincsen kiberbűnözés és adathalászat ebben biztos vagyok... 4-5 évet kell kibírnom ebben a rohadt országban a fiam nagykorúságáig és irány Ausztria! (hogy mégis közel legyen ezért nem távolabb) És nem a hazámat utálom, hanem itt élni! Mert gonoszak az emberek, nem összetartóak, bajban nem segítenek inkább "d-g-oljek meg mint hogy a közös jóért összetartsak"!!!!!!
Csak te vagy a felelos a helyzetert. A bank nem.
Nem az o felelosseguk hogy te eladtál valamit es megis voltal olyan hulye hogy eladokent megadod a bankkartya adataid. Ha te adsz el valamit akkor ennek semmi ertelme.
Az elso lopasnal azonnal le kellett volna tiltanod a kartyad vagy alapbol megelozhetted volna az egeszet ha 0ra allitod a kartyas internetes vasarlasi limitet.
Elmebeteg vagy, ez tisztan latszik. Ongyilkossaggal fenyegetozol aztan nem vagy kepes elfogadni hogy csak te hibaztal a bank nem.
Nyugodtan irhatsz Brüsszelnek meg Orbannak is. A bank nem adja vissza a penzedet.
De kizárólagosan te vagy felelős.
Mégis, hogy gondolod, hogy bemondásra "szedjék vissza" a pénzed? Honnan kellene tudnia a banknak, hogy mit adjon vissza és mit nem? Ennyi erővel bármilyen tranzakciót vissza lehetne csináltatni. Veszel egy autót, megírjátok az adásvételit, elutalja a vevő a pénzt, átadot a kulcsot, elhajt, nevére íratja a kocsit, majd szól a banknak, hogy ugyan már, adjátok vissza a pénzem. Ők visszaadják, te meg állsz ott, hogy se autó, se pénz. Jó lenne, igaz?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!