Rendeltem DPD-vel külföldről csomagot. Nem tudtál kiszállítani, mi a teendő?
A DPD az tragédia, kabaré, amit ezek csinálnak, teljesen megbízhatatlanok, egyáltalán nem szolgáltatnak.
Pénteken küldtek infot, hogy hozzák akkor a csomagot. Végül 3 órás késéssel hozta a futár. Átvételkor mondja a futár, hogy nem lehet bankkártyával fizetni(reggel azt mondta, amikor felhívtam, hogy lehet kártyával fizetni).Ezútán pénteken azt mondta a futár, hogy kihozzák hétfőn. Úgy lett beregisztrálva az appba,úgy van, hogy a "szállítás időpontjában én nem voltam elérhető".Hétfőn nem hozták, 30perc várakozás után elértem az ügyfélszolgálatot, azt mondta, hogy kedden hozzák. Kedden sem hozták. Majd csütörtökön annyit láttam az appnan hogy "megtagadtam az átvételt". Ebből annyi igaz, hogy jeleztem nekik, ha nem hozzàk ki hamarosan, akkor lemondom a szàllítást. 2 hét telt el,már nem hivom őket, nem írok nekik, teljesen felesleges. Az app-ban úgy szerepel, hogy a "csomagot kézbesítették" apró gond, hogy nem kaptam meg. A következőket nem értem: 1, ha nem lehet bankkártyával fizetni, akkor miért nem küldenek erről valamilyen értesítést? 2, miért mondja pénteken a futár, hogy hozzák hétfőn, amikor nem hozzák? 3, miért van úgy beregisztrálva, hogy én "nem voltam elérhető a szállítás időpontjában?" 4, miért mondja az ügyfélszolgálatos hetfon, hogy kedden hozzák, ha akkor sem hozzák? 5, miért van úgy az appban, hogy "megtagadtam az átvételt, amikor ez ordas nagy hazugság?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!