Ebay-es vásárlás. Kiszállítási határidőn túl jóval. Csomag sehol. 3 különböző eladó, adott napon, de semmi. Teendő?
"Visszatérítésről már lemondhatok, túl sok idő telt el. "
Nem feltétlen. Contact seller, hogy sorry, rég lejárt a megadott végső határidő is (ugye lejárt?), cucc sehol, szóval resend or refund. Refundolni fog, nem küzd a resend-del. Volt február közepén rendelt termékem, aminek július eleje (!) volt a végső határideje. Írtam az eladónak, simán visszaadta a pénzt, két hét múlva megjött a cucc...
Nem kell külön írni, hanem a PP rendszerén belül kell dispute-ot indítani.
Sajnos, én nem magyarul használom a PP-t, ezért a magyar megfelelőjét nem tudom. Angolul van egy "report an issue" nevű felirat a konkrét tranzakció lapján. Arra rákattintva indítható el a folyamat.
Néztem egy konkrét példát, hogy valóban így van-e a 180 nappal.
Február 29-én történt a vásárlás, és a tranzakció adatlapján az alábbi megjegyzés szerepel:
Need help?
If there's a problem, make sure to contact the seller through PayPal by 27 August 2020. You may be eligible for purchase protection
Szerintem te is megtalálod magyarul.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!