Megtehetem, hogy két ugyanolyan termék közül az egyiket nem veszem át utánvéttel?
Rendeltem vasárnap az aboutyou-ról egy kabátot és összezavart összegzésnél az, hogy bankszámlaszámot kért tőlem, miközben utánvéttel kértem, így ismét megrendeltem, de kiderült, hogy kétszer rendeltem meg ugyanazt a kabátot.
Már 10 perccel a leadott rendelések után írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy az egyiket szeretném töröltetni, ha nem lehet akkor kiszállításnál csak az egyiket tudom kifizetni. Közben másnap kaptam értesítést, hogy mindkettő kabát kiszállítás alatt áll. Miután ezt megkaptam utána válaszoltak csak, hogy nem tudom már törölni. Holnap szállítják, de én csak egyet tudok kifizetni. Ilyenkor mi a teendő?
Ha egyszerre rendelted, akkor egy csomagban lesz. Nem tudod, csak az egyiket átvenni, kifizetni.
De visszaküldheted ingyenesen, és a pénzt is visszakapod.
Nos, megnézetm az ÁSZF-et. Postán visszaküldve ingyenes, GLS-sel nem.
Ezen felül az át nem vett csomag nem elállást jelent.
Le kel tölteni űrlapot, kitölteni, az eredeti dobozába visszacsomagolni stb. Ha nem veszed át, keresni fognak, hogy mi az oka.
Mindkettőhöz külön e-mail jött, külön nyomkövetési szám. Lehet akkor külön küldik?
Én egyébként állnám még a szállítási díjat is, csak kettő kabát árát már nem tudok kifizetni.
Akkor két külön rendelés.
Nem tudsz valakitől kölcsönkérni az árára, és utána úgyis visszakapod, ha visszaküldted?
Az ügyfélszolgálatot nem tudod felhívni, hogy segítsenek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!