Megtehetem hogy nem veszem át a csomagot?
2 hete rendeltem az egyik oldalról. 1-5nap volt az hogy hâzhozszállítsák. Azóta se kaptam meg. Írtam nekik emailt és telefonon kerestem őket amit nem vettek fel hogy lemondjam a rendelésem. Majd írnak egy válasz levelet hogy összekêszítették, megértésemet türelmemet köszönik.
Ilyenkor mivan?
Egyébként is elég sokan megteszik, hogy nem veszik át a rendelést, a webshoptulajoknak ettől hullik ki az összes haja.
Ebben az esetben viszont ők cseszték el, teljesen jogos, hogy nem veszed át.
Megteheted, de ( vagy és ) ez pontosan annyira korrekt megoldás, mint amennyire veled szemben korrekt volt az áruház.
Az ÁSZF-ben valószínűleg rendezve van ez a kérdés.
5-ös persze, normál esetben ez a helyes út, de ha egy olyan webshop-ról van szó, aki akármilyen okból nem képes időben teljesíteni a rendelést és erről még nem is értesíti automatikusan a megrendelőt, nem kommunikál megfelelően, az így jár.
nem bosszú ez, csak hát ha ez az ügy így ment, most átveszem, kifizetem, majd jelzem, hogy el szeretnék állni a vásárlástól, akkor lehet ez is úgy fog működni, hogy rendben, küldik érte a futárt és lehet arra is várni napokat, lehet heteket, lehet futni a pénzünk után.
én is jártam már így, meg is tanultam, hogy előre sose utalok többet kisebb webshop-oknak...ott is ugyanez volt a szituáció, semmi kommunikáció, 2 hét múlva írtam nekik, hogy rendeltem máshonnan és már így tárgytalan. ott még nem küldték el, viszont a pénzt csak hónap végén utalták vissza, amikor ugye könyvelnek, intézik a havi zárást...még az volt a szerencse, hogy csak 5ezer Ft volt...
Valóban: ő ugyan ezt csinálja, mert azt hiszi, ha "vissza adja", akkor különb lesz, pedig ugyan azt csinálja.
0%, de csak addig érdekes a történet, amíg nem te csinálod ugyan azt, amiért másokat megszólsz - ugye?
én nem is mondtam, hogy ez a helyzet. ahány webshop, annyi szituáció lehet.
normális webshop nem is küld visszaigazoló e-mailt a vásárlásról, ha rájönnek, mégsincs a termékről raktáron és rendelniük kell, hanem felveszik a vásárlóval a kapcsolatot, hogy több időbe telne, kell-e így is és ezzel megelőzik a kellemetlenségeket.
szerintem egyenlőre a bolt van a vevőért és nem fordítva...ettől függetlenül én szóltam akkor is, hogy tárgytalan, és "szerencséjükre" már el is felejtették, hogy valaki esetleg várja, miután azonnal ki is fizette kártyával a terméket...és nem küldték el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!