Mennyi ideig tart mire válaszol az e-mailre egy áruház ügyfélszolgálata?
Figyelt kérdés
4 napja várok az üzenetre, ma van a 3. munkanap hogy megkaptam a hibás terméket, az e-mailt tökéletesen megírtam csatoltam fényképeket a hibás termékről, a számlát, számla sorszáma, rendelési száma, és a hibáit is leírtam pontosan, és cserét kértem. Elvittem volna szamélyesen, de 1 hétig még zárva vannak.
Tájékoztató a jótállási jogokról:
Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű
használatot akadályozza. Szóval én az e-mailemmel érvényesítettem a csereígényemet?
2021. márc. 30. 16:37
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!