Ebayen hogyan kell sérült termék után kártérítést igényelni?
Amit "brand new"-ként vásároltam, az az igénytelen csomagolás miatt összetört, gyűrött dobozban érkezett. Akartam "return"-t indítani, de az eladó nem tud/hajlandó címkét biztosítani (erről így megküldték az e-mailt), így nekem kellene saját költségen visszautaztatnom a cuccot az Egyesült Államokba, ami a legolcsóbb szolgáltatással is több mint 10 ezer Ft és több hétbe telik. A termék meg szállítással együtt volt 4200 Ft. Értitek, fizessek ki több mint 10 ezret, hogy esetleg visszakapjak 4200-at.
Érdekelne van-e ennek más módja, hogy akár csak részlegesen is de visszakapjam az árát, mert ez így nem oké, igénytelen módon csomagolták, én újként vettem mert úgy volt hirdetve, sérülten kapom, és akkor nyeljem le?
Panaszkodhatsz az ebaynek ha az eladóval nem tudsz megegyezni és ők majd elbírálják kinek van igaza. Mivel nem tudjuk miről van szó, milyen a sérülés és ez mennyiben befolyásolja a nemtudjukmi használatát, ezért nehéz megmondani, de elég kis esélyt látok arra, hogy az ebay majd megmondja, hogy ez a hiba/sérülés ennyivel csökkenti az áru értékét és ezért az eladó fizessen ennyit vissza neked, arra meg pláne nem, hogy azt mondják, hogy az eladó állja a visszaküldés árát, vagy térítse vissza a teljes vételárat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!