Ha online shop-ból rendeltem, de a termék hibás, és vissza kell küldenem, és megmegállított, hogy jogosan küldtem vissza és kaptam is újat, a visszaküldés költségét nem kell megtéríteniük?
Figyelt kérdés
Vettem anno egy nem éppen olcsó vízforralót a Russel Hobbs-tól és 3 hónap alatt tönkrement. Visszaküldtem, az egyeztetés az "ügyfélszolgálattal" nagyon nehézkes volt, a telefont soha nem vették fel. végül vagy 3 hét után miután naponta küldtem e-mail-t, hogy mi van már küldtem egy újat. Ilyen esetben nem kellene annak a költségét is megtéríteniük, hogy visszaküldtem? Mivel nem biztosítottak lehetőséget, arra hogy személyesen vigyem be valahova, csak küldhettem.2019. dec. 19. 21:58
1/1 anonim válasza:
mindenképp fordulj a fogyasztóvédelemhez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!