Ha van garancia egy hibás termékre és ha meg van a számla hozzá, viszont a termék doboza nincs meg, akkor kapok kártérítést?
Figyelt kérdés
2019. febr. 22. 21:54
1/4 anonim 



válasza:





Kártérítést? Nem kártérítést nem kapsz, az valami egészen más. Beadhatod a terméket szervizbe, és amennyiben valóban hibás, megjavítják, ha nem lehet javítani, akkor csereutalványt kapsz, amivel kicserélheted a termékedet egy ugyanolyanra, ha nincs ugyanolyan, akkor értékegyeztetéssel vihetsz hasonló készüléket.
2/4 anonim 



válasza:





Kedves Kérdező!
Alapvető fogalmakkal nem vagy tisztában.
Ha valaki kárt okoz Neked(a Te tulajdonodban) akkor lehet szó kártérítésről.(amit a kár okozója fizet Neked)
Ha Te nem őrizted meg a dobozt, akkor miért fizetne bárki bármennyit is Neked?
3/4 A kérdező kommentje:
2/2 2 hete vettem a fülhallgatót 12 hónap garanciával. Az egyik felére már nem hallani semmit, de a másik füldugó is már romlik. Szerintem 2 hét alatt nem kéne csak úgy tönkremennie, valamint nem a dobozért fizettem ki x ezer forintot, hanem magáért a fülhallgatóért.
2019. febr. 24. 09:19
4/4 anonim 



válasza:





Ez idáig oké. De hogy jön ide a kártérítés? Visszaviszed a számlájával együtt. Majd ott megmondják, hogy garanciális-e a hiba, vagy pedig a nem rendeltetésszerű használat miatt hibásodott meg.
Ha garanciális, akkor ők ott helyben lerendezik a dolgot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!