Hogyan lesz pénz a nézettségből?!
Engem a kereskedelmi TV-k nézettségéből fakadó profit érdekel.
Egész pontosan az, hogy lesz pénz abból, hogy emberek - ingyen - néznek TV műsorokat. S itt most nem a Youtube verzió érdekel, mert azt tudom.
Engem az érdekel, hogy miből lesz pénz tulajdonképpen a gyakorlatban?! S igen, most sokan nyilván azt mondják, hogy a reklámidő értékesítéséből, de egyszerűen elképzelhetetlennek tartom, hogy pusztán a reklámidő értékesítése képes kitermelni minden hónapban több milliárdot, amiből finanszírozzák az infrastruktúra fizikai fenntartását, a fizetéseket és az összes többi költséget.
A kérdés tehát az: A kereskedelmi TV-k, hogy csinálnak pénzt pusztán a nézettségből?! Ezért ki fizet?!
Nézd csak meg milyen undorítóak ezek a TV adók.
Egy 40 perces sorozat epizód 3 részre van bontva, 3 reklámblokkal.
Emellett néha felugrik az anyámkínja sajátgyártású hányadék agybutítás is a sarokban.
Ennek tetejében még te fizetsz, hogy reklámot nézz!
Sajnos az emberek idióták és nézik. Mikor már lenne sokkal jobb felület is erre.
Egy ideig dolgoztam reklámirodában. Egy üzlethálózatnak korábban nem volt tévés reklámja. Tőlünk rendeltek egyet. Az 6 millió forintba került nekik. Nem ennyiért ment adásba, hanem ennyit fizettek az irodának. Erre rárakódik még a tévés költség.
Annak cégnek jó sok üzlete van országszerte. A másnapi (tehát az első fél perc után) bevétel üzletenként 6-7 millió forinttal növekedett, és több mint egy hétig csenget le, de a tévés megjelenési előtti bevételszintre soha nem ment vissza a forgalom.
Láthatod, nyereséges volt a dolog, ha egy egyszerű halandónak hihetetlenül magas összegek is ezek.
Azt nem értem mikor szűnnek már meg ezek a szennyadók?
Értem hogy a sok proli a sajátgyártású szennyet nézi, de komolyan ez eladható 2019-ben?
Azért az épeszű fiatal 30-as ismerőseimnek már rég nincs TV előfizetése, aki tudja pedig sorra kapcsoltatja ki.
Nem is értem egy Netflix 4K mellett hogy rúghat labdába mondjuk egy retekklubb?
Felskálázott, belenagyított 1080i "FullHD"-nek csúfolt valami, 20 percenként 10 perces reklámblokk, úgy hogy pörög az Ázsia Expressz meg Jóbarátok logó a sarokban. Nézhetetlen egyszerűen.
Remélem érzik a vesztüket és maximum a nem vásárlóképes szegény réteg marad előfizető, pénzért reklámokat bámuló ember.. azoknak meg hiába adnak le 8 milliós Volvo reklámot, nem fogják megvenni.
Előbb utóbb meg fognak szűnni ezek a mocsokadók.
13-as! Öreg, de modern ember vagyok, aki halad a korral, a legújabb technikákat is értem, használom.
Lehet, megszűnnek ezek a tévék, lehet nem. Azt is tudom, mi az a Binge-watching.
Nincs mindenkinek okos cucca, és nem mindenki tud bánni a weboldalakkal. Ezen felül a tévé nem csak film és sorozat.
Nem az a baj, hogy ilyen kereskedelmi csatornák vannak, hanem az, hogy az állami tévé (ahol elvileg nem számít a bevétel még rosszabb műsorokat ad, mint a kertévék.
A kereskedelmi adók léte egyetlen dologtól függ. Márpedig, hogy mennyi és milyen jövedelmű ember ül le reklámot nézni a készülék elé.
Amíg megtehetik, hogy egy reklámmal fertőzött 20 perces (bármilyen témájú) műsort 10 perces reklámblokk követ... addig meg is teszik, és kaszálják a 100 milliós reklámbevételeket.
#13 Jól érzed, csökkenőben van a nézettsége a kábeltévéknek, pont azért mert marketing szempontból az új Z és Alfa generáció már szinte nem is néz TV-t.
Ha jól emlékszem valami olyasmit tanultam, hogy a TV csatornák egyedül olyan megoldást találtak, hogy ezen generációkat, melyek főleg Youtube-on nézik a műsorokat és követik az ott megjelenő kedvenceiket, úgy próbálják visszacsalogatni a TV-re, hogy felajánlanak műsoridőket a Youtubereknek. Kérdés, hogy ez mennyire válik majd be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!