CCC: Reklamáció elutasítva. Mit tudok tenni ilyenkor?
Sziasztok!
CCC-s szandálom hamar elszakadt így vissza is vittem a boltba (cserében reménykedtem,mert amúgy jó kis szandál).
A javításról SMS-ben értesítenek, amiben ennyi állt:
Reklamációját elutsítottuk! Kérem fáradjon be az üzletünkbe!
Szóval bemegyek , visszaadják a meg nem javított cipőmet és b*szhatom az egészet? Vagy van még mód a javításra,cserére, pénz visszafizetésre? Illetve indokolni is fogják-e , az elutasítást?
Köszio :)!
Egy szakvéleményt kell látnod, amit a bevizsgáló cég kiállított, amin értelem szerűen indokolva lesz az elutasítás oka.
Ami fontos, hogy te nem vagy köteles elfogadni a szakvéleményt csak abban az esetben, ha a fogyasztóvédelem által is elismert szakértő által kiállított szakvélemény. Szinte minden üzlet próbálkozik azzal, hogy a saját cipészük firkant valami papírt, hogy nem rendeltetésszerűen használtad, stb... Egy ilyen szakvéleményt nem kell elfogadnod.
Köszönöm a gyors választ!
Holnap érdeklődöm a boltban is személyesen, majd leírom ide a történteket.
"(cserében reménykedtem,mert amúgy jó kis szandál).
A javításról SMS-ben értesítenek, amiben ennyi állt:
Reklamációját elutsítottuk! Kérem fáradjon be az üzletünkbe!"
Azt mondjuk nem írtad, hogyan szakadt el? Pántja vagy javítható módon?
Ha igen, akkor nyilván megjavították a szandált és elutasították a csere kérelmedet. Amennyiben javítás után ismét tönkremegy, akkor kérheted a cserét vagy az árát vissza.
Ha nem javították meg, akkor meg az első válaszoló válasza szerint járhatsz el.
utolsó:
Az első 6 hónapban az eladón van a bizonyítási teher, nekik kell elküldeni bevizsgáltatni. A vevőnek pedig csak egy független szakértői véleményt kell elfogadnia, nem a cipész Józskáét, aki ragassza amúgy a boltnak a cipőket.
Kedves Első kérdező!
Mi lett végül a szandál üggyel?
Én is így jártam, 1 hetes volt a párom bakancsa, ami lefújtam vízlepergető spray-vel, amitől kifehéredett, visszavittem, és most jött ugyanaz az sms. Még nem voltam bennt mert először tisztán akarok látni hogy mit tehetek ez ügyben. Itt ugye javításról nem lehet szó, gondolom megpróbálják majd Rám fogni hogy én fújtam be rosszul, vagyis közelebbről mint 20 cm, amit persze betartottam, tudom hogy nem hibáztam. Azt értem hogy megnézhetem hogy a szakértő a Fogyasztóvédelem által elismert-e, de utánna mi a következő lépés? Valaki kérem leírná részletesen mit kell tennem, olvastam az un. Békéltető Testüleről is, de abban még nem gondolkodnék első körben. Nagyon köszönöm a válaszokat és segítséget.
6-os, a Te eseted teljesen más.
A reklamáció ( jótállás/garancia, nem tudom, melyik a pontos kifejezés) akkor érvényes, ha RENDELTETÉSSZERŰ használat esetén lesz hibás az áru.
Nálad ez nem áll fenn, Te beavatkoztál egy vegyi anyaggal. Általában az ilyen spray-knél külön fel is hívják a figyelmet arra, hogy először egy kis felületen kell kipróbálni, s ha nem színeződik el, akkor lehet alkalmazni.
Nem igazán hiszem, hogy jogos lenne a reklamációd - még ha meg is értem, hogy ez eléggé rossz hír számodra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!