Hibás termék elutasított reklamációja esetén hova fordulhatok?
Bt-ként vásároltam egy terméket egy másik cégtől, amivel szemben minőségi kifogásaim voltak. Ezt megreklamáltam, viszont ők elutasították a reklamációt.
Én nem szeretném ennyiben hagyni, mert a termék igen is hibás, még ha csak esztétikai probléma van vele.
Hova fordulhatok? Békéltető testület vagy mivel cégről van szó, bíróság?
Bíróság? Esztétikai probléma miatt? Na ne...
Amit tudsz tenni, hogy a fogyasztóvédelemnek bejelented és ők kivizsgálják.
Azért egy kicsit kíváncsi vagyok, milyen hibála van a terméknek? Meg személyesen vetted át vagy internetes rendelés volt?
Mert ha internetes, akkor elállhatsz az adásvételtől 14 napon belül.
14 napos elállás nem érvényes a jogi személyekre, pl cégekre.
békéltető, fogyasztóvédelem döntése nem kötelező érvényű, nem ér semmit.
Bíróság lehet, perelhetsz. Kérdés megéri e.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!