Hogyan kell eBay reklamációt indítani?
Hogy ne legyen annyira egyszerű a kérdés, az a bajom, hogy rendeltem egy terméket, az összeget le is vonták a számlámról, de az eladó nem jelentkezett, hogy mikor adja fel.
Pár nappal később érkezett egy automatikus üzenet, hogy (ha jól értettem) egy harmadik személy hozzáfért az eladó fiókjához, a terméket eltávolították az oldalról és a tranzakciót törölték.
Az a baj, hogy a "megoldás központ"ban meg kell adni a termékszámot, ami nincs, mivel a terméket eltávolították.
A PayPal fiókomban a tranzakció még mindig nyitott, de reklamációt itt sem tudok indítani, mert az eBay-t adja ki ügyintézésre.
Nem találok olyan menüpontot, ahol termékszám nélkül lehet reklamációt indítani.
De lehet, hogy csak az én angoltudásom kevés ehhez.
Üdv!
Érdeklődnék sikerült e megoldani a problémát,ugyanis pont ily gondban vagyok én is?
Köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!