Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogyan kell eBay reklamációt...

Arrrgggh kérdése:

Hogyan kell eBay reklamációt indítani?

Figyelt kérdés

Hogy ne legyen annyira egyszerű a kérdés, az a bajom, hogy rendeltem egy terméket, az összeget le is vonták a számlámról, de az eladó nem jelentkezett, hogy mikor adja fel.

Pár nappal később érkezett egy automatikus üzenet, hogy (ha jól értettem) egy harmadik személy hozzáfért az eladó fiókjához, a terméket eltávolították az oldalról és a tranzakciót törölték.

Az a baj, hogy a "megoldás központ"ban meg kell adni a termékszámot, ami nincs, mivel a terméket eltávolították.

A PayPal fiókomban a tranzakció még mindig nyitott, de reklamációt itt sem tudok indítani, mert az eBay-t adja ki ügyintézésre.

Nem találok olyan menüpontot, ahol termékszám nélkül lehet reklamációt indítani.

De lehet, hogy csak az én angoltudásom kevés ehhez.



2017. máj. 2. 21:46
 1/3 anonim ***** válasza:
purchase history-ból indítsd!
2017. máj. 2. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 symon79 válasza:

Üdv!

Érdeklődnék sikerült e megoldani a problémát,ugyanis pont ily gondban vagyok én is?

Köszönöm!

2018. aug. 31. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Reklamációt nem sikerült indítani, de az összeget visszautalták két-három hét elteltével.
2018. szept. 2. 14:39

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!