Lehet esélyem egy banki ügyintézővel szembeni vitában? Kártérítést szeretnék.
Most járt le a lakástakarékunk, és telefonon nekem nem mondtak semmi konkrétumot. Bementünk a férjemmel a bankba személyesen (ő a LTP szerződője). Ott azonosítotték, beléptek a rendszerbe, és mondták, hogy pár nap, és átfordul kifizethetővé. Erre mi időpontot akartunk foglalni, hogy akkor jövünk intézni, mert sürgősségi kiutalást kérünk, és lakáshitelt végtörlesztenénk. Erre az ügyintéző felhívta a kolléganőt, hogy foglaljon időpontot, aki közölte vele, hogy ez nem így megy, meg kell várni a levelet...
Oké, vártuk a levelet, ami meg is érkezett, kb 2 héttel később. És így újabb havi törlesztőt kell fizetnünk a lakáshitelben. És ugye kiderült, hogy az új szabály szerint nem kell megvárni a levelet, ahogy a rendszerben kiutalhatóvá fordul át, rögtön intézhetjük. Ezért panaszt tettem, hogy ha mi foglalhattunk volna időpontot, akkor 1 havi törlesztővel kevesebbet kellene fizetni, ezért a hitelünk kamatát térítsék vissza.
Első körben megjött a válasz, hogy felkeresték az adott bankfiókot, és ott azt mondták, mi csak általános tájékoztatást kértünk, így nem tartják jogosnak a panaszt.
Ezt megreklamáltam telebankon keresztül, hisz az ügyintéző hazudott. Mi konkrét szerződésszámmal mentünk, férjem azonosította magát, így beléptek, megnézték, és a mi szerződésünkről adtak tájékoztatást.
Mi lesz ennek a vége vajon? Megtérítik az ügyintéző tudatlanságából adódó káromat? Vagy mivel nem bizonyítható ki hazudik, ezért így jártam?
Elvileg a belső hívásokat nem rögzítik. Azt meg nem tudom, lehet-e ellenőrizni a rendszerben, hogy ki mikor lépett be adott szerződésbe betekintésre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!