Lehet esélyem egy banki ügyintézővel szembeni vitában? Kártérítést szeretnék.
Most járt le a lakástakarékunk, és telefonon nekem nem mondtak semmi konkrétumot. Bementünk a férjemmel a bankba személyesen (ő a LTP szerződője). Ott azonosítotték, beléptek a rendszerbe, és mondták, hogy pár nap, és átfordul kifizethetővé. Erre mi időpontot akartunk foglalni, hogy akkor jövünk intézni, mert sürgősségi kiutalást kérünk, és lakáshitelt végtörlesztenénk. Erre az ügyintéző felhívta a kolléganőt, hogy foglaljon időpontot, aki közölte vele, hogy ez nem így megy, meg kell várni a levelet...
Oké, vártuk a levelet, ami meg is érkezett, kb 2 héttel később. És így újabb havi törlesztőt kell fizetnünk a lakáshitelben. És ugye kiderült, hogy az új szabály szerint nem kell megvárni a levelet, ahogy a rendszerben kiutalhatóvá fordul át, rögtön intézhetjük. Ezért panaszt tettem, hogy ha mi foglalhattunk volna időpontot, akkor 1 havi törlesztővel kevesebbet kellene fizetni, ezért a hitelünk kamatát térítsék vissza.
Első körben megjött a válasz, hogy felkeresték az adott bankfiókot, és ott azt mondták, mi csak általános tájékoztatást kértünk, így nem tartják jogosnak a panaszt.
Ezt megreklamáltam telebankon keresztül, hisz az ügyintéző hazudott. Mi konkrét szerződésszámmal mentünk, férjem azonosította magát, így beléptek, megnézték, és a mi szerződésünkről adtak tájékoztatást.
Mi lesz ennek a vége vajon? Megtérítik az ügyintéző tudatlanságából adódó káromat? Vagy mivel nem bizonyítható ki hazudik, ezért így jártam?
Elvileg a belső hívásokat nem rögzítik. Azt meg nem tudom, lehet-e ellenőrizni a rendszerben, hogy ki mikor lépett be adott szerződésbe betekintésre.
Nem fogják, mert nem kötelességük.
Maximum a jó hírük miatt térítik meg a károtokat, de ezt is inkább akkor ha kiemelt ügyfelek vagytok.
Azt természetesen naplózzák, hogy melyik munkatárs mikor milyen adatokat tekintett meg és milyen műveletet hajtott végre. De hogy ti ott szóban mit beszéltetek, mit kértetek, azt nem látja senki.
Ránézett a ti LTP számlátokra, az látszik. Panaszt tettél később telebankon annak nyoma van.
De hogy ti tényleg mit kértetek és ő milyen választ adott ott annak nincs nyoma.
A belső vonalakat nem rögzítik, ahogy te is írtad.
Ha rögzítenék akkor is inkább az a személy lenne a felelős, akivel telefonon beszélt a fióki ügyintéző, hiszen ő adta a tájékoztatást, hogy meg kell várni a levelet.
Az pedig, hogy a panaszkezelő kolléga a fióktól kért be tájékoztatást és végül azt fogadta el, erősen arra enged következtetni, hogy egzakt bizonyíték nincs.
Kb 18ezer Ft.
És azt inkább a gyerekemre költöm, mint a banknak adom ajándékba a hülye ügyintézőjük miatt.
2-es, hogy értsd.
Ha a bank nem tájékoztat félre, akkor már április elején kérjük a sürgősségi kiutalást, így május elején végtörlesztünk. De a levél miatt csak április végén kértük a kiutalást, ami május végén jön, így a május 15.-én esedékes lakáshitel törlesztőt ki kell még fizetnünk. Itt van a plusz 1 havi hitelkamat.
Nekem volt ilyen.
Békéltetőhöz kellett volna menni.
Én úgy voltam vele, annyit nem ér, deha van kedved, rápróbálhatsz.
Amúgy mindig ezt játsszák.
Én pont ma futottam bele a bankban.
Ha vennél ki pénzt, vagy hitelt fizetnél ki, mindig agyhalott férgekké változnak, vagy azok is.
Valami mégis történt, mert érdekes módon 14.-én, tehát 1 nappal az aktuális törlesztés előtt lezárták a hitelt. Így hamarabb végtörlesztettünk, mint gondoltuk.
Úgyhogy nem kellett plusz fizetnem kamatot.
9-es, olvashatnál kicsit figyelmesebben is: a VÉGTÖRLESZTÉS azt jelenti, hogy hamarabb kifizették a hitelt, mint ahogy lejárt volna: pont, hogy több pénzük volt, hamar ki tudták fizetni.
Csak nem akrt plusz 1 havi kamatot fizetni a kérdező.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!