Ótépé automata nem adott ki pénzt, a kártyáról mégis levonta. Mi van ilyenkor?
Figyelt kérdés
Szerettem volna pénzt levenni az egyik pesti automatából, de miután beírtam az összeget, kiírta, hogy műszaki okok miatt nem tudja teljesíteni a kérést, majd az az üzenet ott is maradt kb 10 percig. Közben jött az sms, hogy a kártyáról levette a pénzt. Mi a teendő ilyenkor?2012. nov. 11. 19:05
1/9 anonim válasza:
Attól, hogy kaptál SMS-t, még nem biztos, hogy levette.
Holnap a netbankban ellenőrizd, hogy történt-e ténylegesen terhelés.
2/9 anonim válasza:
Szokott lenni matrica a gép környékén, hogy hiba esetén milyen számot kell hívni - legalábbis abban a fiókban ahova én szoktam járni van.
De ha nincs, akkor hívd fel az ügyfélszolgálatot hogy mi történt, biztosan segítenek.
3/9 A kérdező kommentje:
Nem volt semmi telefonszám rajta, direkt megnéztem.
2012. nov. 11. 19:31
4/9 anonim válasza:
Az én édesapám is így járt szombaton!!! Ma volt bent a bankban, mert le is vonta az összeget!!!
5/9 anonim válasza:
levonja, majd jóváírja az összeget legfeljebb másnap!
6/9 A kérdező kommentje:
sajnos nem ilyen egyszerű. telefonon panaszt kellett tenni, ami kb 15 perc volt. aztán azt mondta a néni, hogy 30 napon belül elbírálják, utána meg 7 napon belül - ha úgy döntöttek, visszakapom....
azért jó, hogy nem az egész fizetésemet akartam levenni. olyankor mi lenne, éhenhalnék miattuk?
2012. nov. 14. 08:46
7/9 A kérdező kommentje:
ma már megérkezett :)
2012. nov. 14. 18:15
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!