Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Teljesen spontán letegezett a...

Teljesen spontán letegezett a bankár. Szerintetek ez hivatalos helyen mennyire etikus?

Figyelt kérdés
2011. máj. 27. 10:49
1 2 3 4 5 6
 41/54 A kérdező kommentje:
Egy bankban az ügyintézők milliárdokat kattingatnak, s nem egy rágógumit adnak el. Na erről van szó, s ez a gondom jelen esetben.
2011. máj. 31. 10:01
 42/54 anonim ***** válasza:
58%

Fogd már fel, hogy ennek az etikához semmi köze! Ez illem kérdése lehetne. Ahhoz, hogy egy ügyintéző hogyan beszél, neked semmi közöd. A banknak van esetleg. Ha nem tetszik, mész másik ügyintézőhöz, vagy másik bankhoz. A milliárdok neki nem milliárdok, csak nullák a monitoron!


De neked nemcsak a milliárdos kattintgatókkal, hanem a száz forintos lottó-értékesítővel is bajod van. Tehát láthatólag mindenkivel, aki le mer tegezni téged! Ez önértékelési probléma, súlyos énkép-zavar. Többre tartod magad annál, mint amire mások tartanak téged. Ez talán úgy egészséges, ha pont fordítva van. Remélem kinövöd.

2011. máj. 31. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/54 anonim ***** válasza:
Van barátnőd? :D
2011. máj. 31. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/54 anonim ***** válasza:

Én jobban szeretem ha tegeznek, de az sem zavar, ha magáznak, ennél vannak sokkal fontosabb dolgok is...nem számít sokat. Én az alapján döntöm el, melyik a helyesebb, hogy férfi-nő, idősebb-fiatalabb, mosolygós-muforc-e, akivel beszélek. Általában magázással kezdek, hacsak nem nagyon fiatal valaki, de gyorsan áttérek tegeződésre.

Az viszont nagyon nem tetszett, amivel vmelyik válaszadó dicsekedett, hogy szólt az ügyintéző felettesének, mert az letegezte őt, és beszélgetni akart vele...és ezért be kell szólni, mert kedves akart lenni az ügyintéző??? És aztán meg csodálkozunk, ha egy eladó, és különböző ügyintézők savanyú pofával ülnek és szinte nem is köszönnek az ügyfélnek...én szeretem, ha közvetlen egy ilyen szituációban vki.

2011. máj. 31. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/54 A kérdező kommentje:
Ellenszenvesnek tartom, hogy ügyintéző azzal fejezi ki közvetlenségét és kedvességét, hogy letegez. Magázva is lehet valaki fiatalos, mégis megvan benne az a tartás, amely elvárható egy ilyen szituációban. Kedves másik válaszadó, mi szerint 'semmi közöm' ahhoz, hogy hogy beszél egy ügyintéző, ezzel nem értek egyet. Én vagyok az ügyfél, belőlem (is) él a bank és szerintem nekem és a többi ügyfélnek van a legtöbb 'köze' ahhoz, hogy az ügyintéző miképp cselekszik. Kedves másik válaszadó, szerintem jól tetted, hogy elbeszélgettél az ügyintéző felettesével. Sajnálom, hogy 2011-ben (vagy ha a szituáció 2010-ben, vagy korábban történt) nem természetes egy bankár (vagy alapvetően egy ügyintéző) részéről részéről a tisztelet megadása és ha a főnöke erre figyelmezteti egy ügyfélpanasz kapcsán, akkor ő van megsértődve. Valahol az értékrendjében kellene ezt tisztáznia magának az ügyintézőnek és nem 'fapofával' visszaülnie a forgószékbe, hanem elgondolkodnia azon, hogy lehet-e igazság abban, ami miatt panaszt tettek ellene a vezetőségnél.
2011. máj. 31. 16:14
 46/54 anonim ***** válasza:

Szerintem a kérdező gondolkodása teljesen rendben van. Egy pénzforgalmi szolgáltatótól én is konzervatív személyi hozzáállást várok el és nem tudnám komolyan venni az adott intézményt, nem lenne meg a bizalmam a bankban, ha lépten-nyomon letegeznének.


Itt a spontán szón van a hangsúly, szerintem a spontán tegezés hivatásetikai szempontból - ebben a banki szférában - igencsak problémás. Ha közös megegyezésen alapul, az teljesen más tészta.

2011. máj. 31. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/54 A kérdező kommentje:
19:30, köszönöm. Ezek szerint nem velem van a gond, azért, mert egyfajta tiszteletet és protokolaritást elvárok egy pénzügyi szolgáltatótól. Egy senior bankártól pedig még alapvetőbb lenne.
2011. máj. 31. 21:36
 48/54 anonim ***** válasza:

"Ezek szerint nem velem van a gond"


:) Igen. 18 válaszolóból végre valaki egyetért veled, ebből egyértelmű, hogy nem veled van gond..:)

2011. jún. 1. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 49/54 Frontosa ***** válasza:

Szerintem túl sokat rugózol egy témán.

Az kellemesebb lenne, ha életunt fejjel ülne az asztal mögött és lekezelően beszélne veled? Gondolom az is rossz lenne, ha meg valaki közvetlen próbál lenni egy láthatóan nem kisnyugdíjas korú emberrel akkor is savanyú a szőlő?

Ha már itt tartunk a ,,bankár" szót felejtsd el, mert Bankár az aki tulajdonosi részesedéssel rendelkezik adott hitelintézetnél (érdekes, hogy mennyien félreértelmezik ezt a szót), de egy ott dolgozó egyén nem ,,bankár", hanem banki alkalmazott akinek van valamilyen beosztása pl: ügyintéző, tanácsadó, referens, kisvállalati tanácsadó, premium tanácsadó stb.

2011. jún. 1. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 50/54 A kérdező kommentje:
Senior Lakossági Ügyfélreferens volt a hölgy. A 'Bankár' szót azért használtam, mert ha ezen 'Senior Lakossági Ügyfélreferens' kifejezéssel élek. azt itt sokan nem értik meg (...)
2011. jún. 1. 16:32
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!