Csalás áldozata lettem, ellopták a kártya adataimat, 10 tranzakcióval leszedtek 300 ezer forintot a számlámról, viszont beállított SMS értesítés s nem érkezett a tranzakciókról, felelősségre vonható a bank?
Hülye voltam, MVM csalás áldozata lettem, ki szerettem volna fizetni egy számlát kamu MVM oldaloN. Megadtam a kártya adataimat. Alairom, hibáztam. Viszont ezt kobetoen 10 tranzakcióval szedték le a pénzem, 300 Ft-ot,úgy hogy semmilyen SMS-t nem kaptam, pedig hozzá van rendelve az SMS szolgáltatás a banszamlamhoz.
Korábban is jeleztem már a problémát az SMS szolgáltatással kapcsolatban, de semmi eredménye nem volt.
Az első tranzakciót követően észre vehettem volna, hogy szedik le a pénzem, le tilthattam volna a kártyát, de így esélyem sem volt. Tuneziabol szedték le a pénzem..
Felelősségre vonható a bank? Mire számíthatok?
4-es Igen, de be volt állítva SMS szolgáltatás, amit nem kaptam meg a tranzakciókról. 3 napig szedték a pénzem, úgy hogy nem vettem észre, mert nem jött SMS. Az első tranzakció után tudtam volna tiltani a kártyámat.
Be van állítva a bankszámlához a díjköteles SMS szolgáltatás
Te adtad ki az adataidat a csalóknak vagy igen?
na innentől mutogathatsz a bankra, csak értelme nincs.
Lehet minősítgetni, de nem ez volt a kérdésem.
A bankban annyiban volt felelőssége, hogy SMS-ben értesítést mellett volna kapjak a tranzakciókról. Az első után már tudtam volna tiltani a kártyámat.
7-es, igen, nem a szomszéd Margit néni adta meg nyilván a kártya adataimat. Miért kell ilyen hangnemben írni? Elismerem a hülyeségemet, sosem gondoltam volna, hogy valaha bedőlök egy ilyen csalásnak, de annyira adta magát, olyannyira profin megcsináltad mindent.. Nem fogok mutogatni senkire..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!