Miért nem tudok belépni a Raiffeisen appba?
Figyelt kérdés
Pénteken nyitottam számlát itthon videóhívással. A végén kaptam két kódot meg e-mail-ben a direkt azonosítót (8) számjegy. Meg kell várnom míg ki érkezik a kártya vagy miért nem tudok belépni. Amikor megnyitom a Raiffeisen appot akkor kéri a 8 számjegyű azonosítót és a 4 számjegyet is be írom aztán be kell írnom egy jelszót. A végén azt írja sajnos hiba történt. Ha az ügyfélszolgálatot hívom fel és ott ütöm be a számokat a végén azt mondja , hogy az azonosítás nem sikerült. Pénteken csináltam most vasárnap van lehet várnom kellene hétfőig? Az e-mail ben azt írta üdvözölnek a banknál stb.. elvileg meg van nyitva.szept. 15. 15:14
1/16 anonim válasza:
Mert az egész bank egy rahedli fos.
2/16 A kérdező kommentje:
A másik bank meg azt kéri, hogy mosolyogjak a kamerába, az biztos jobb lehet :) Most azért mert neked negatív tapasztalataid vannak náluk az nem jelenti azt, hogy mindenkinek az lesz. De köszönöm a kielégítő válaszod.
szept. 15. 18:30
3/16 anonim válasza:
Akkor azért nem tudsz belépni mert bena vagy. Így jó?
4/16 A kérdező kommentje:
Mindjárt jobb. Nem szégyellem, ezért írtam ki a kérdést.
szept. 15. 18:41
5/16 anonim válasza:
Válassz akkor is egy normális bankot!
6/16 A kérdező kommentje:
Hát már sajna késő mert megnyitottam. Hétfőtől- szombatig dolgozom és csak itt tudtam online megnyitni szóval ez marad. Máshol azt kérik, hogy mosolyogjak a kamerába. Megtettem de nem fogadja el. Hogyan kéne mosolyogjak? :) Max ha tényleg annyira rossz majd váltok.
szept. 15. 18:53
8/16 anonim válasza:
Nekem sem mukodott. Az egész bank egy hulldék. Az ügyfélszolgálat az elmúlt egy évben egyszer sem tudott beazonosítani, emiatt minden alkalommal 24 órára letiltanak. Hónapokig próbáltam megoldani telefonon h nem működik a direkt azonosító, végül egyik nap sikerült KIVÉTELESEN egy segítőkész ügyfélszolgálatost kifogni, aki elárulta h ezt csak személyesen tudom elintézni. Bementem a bankba ahol közölték h 20 perc papír toltogetes után hívjam az ügyfélszolgálatot aktiválni a kódot. Mondom ezért jöttem be??? Kimentem a bank elé 40 perc alatt nem sikerült aktiválni, végül az ötödik ügyintéző hajlandó volt segíteni, igy megoldódott. Azóta sem tudnak egyetlen hivasnal sem beazonosítani és minden alkalommal 24 órára letilt a rendszer. Az ügyfélszolgálaton egy év alatt összesen 2 emberrel tudtam beszélni aki kedves és segítőkész volt, 99% azonban felvételi követelmény h egy paraszt legyen…most fog lejárni az egy évem és azonnal menekulok, kínszenvedés volt minden nap velük. Az applikacio rendszeresen elérhetetlen, emiatt volt h repülőt vagy vonatot kestem le. Elvileg van személyes ügyintézőm, akkor hallottam utoljára róla mikor az első nap aláírtam a papírokat.
9/16 A kérdező kommentje:
Én Master Gold bankkártyát kértem amire azonnal 28 ezer Ft-ot kellett befizetnem. Többször hívtam őket mindenki nagyon segítő kész volt. Eddig minden rendben.
nov. 9. 21:39
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!