1/5 anonim válasza:
A magyar bankok felügyeleti szerve az MNB.
2/5 anonim válasza:
Miért akarsz panaszt tenni? Gondolom, valami szabályt vagy feltételt nem tartottál be, ez nem a bank hibája
4/5 anonim válasza:
Panaszt tenni elsősorban a banknál kell, lehetőleg írásban. A bank a panaszodra 30 napon belül köteles választ adni. Ha a válasszal nem vagy megelégedve, vagy 30 napon belül nem kapsz választ, akkor fordulhatsz az MNB-hez vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez.
5/5 anonim válasza:
A bank ügyfélszolgálatán tehetsz panaszt. Ha az nem vezet eredményre, akkor MNB.
Mi a probléma egyébként?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!