Nemreg kotottem egy uj szerzodest a Vodafonnal es kaptam egy uj telefonszamot. Erre a szamra minden honapban kapok sms-t a Raiffaisen Banktol, hogyan tehetek panaszt a banknal?
Figyelt kérdés
A szamla amirol ertesitest kapok 31 ezer forint minuszban van, de nekem sosem volt szamlam a Raiffaisen Banknal. Jart valaki hasonloan? Elkepzelheto, hogy a szam elozo tulajdosanak van tartozasa a bank fele? Mit lehet ilyenkor tenni ha nem szeretnek szemelyesen bemenni a bankba, vagy ez elkerulhetetlen? Elore is koszi.2019. jan. 4. 19:54
1/3 anonim válasza:
Miért rögtön panaszt akarsz tenni? Valaki számot cserélt basszus és nem jutott eszébe a bankban átirattatni. Befáradsz egy Rafiba és kéred a probléma megoldását. Muszáj leszel bemenni, mert másképp nehezen tudnák azonosítani, hogy nem te vagy a számlatulaj, tekintve, hogy semmi adatot nem tudsz a tulajról.
2/3 anonim válasza:
Engem behajtók hívogattak :D pedig szóltam nekik többször. 2 év után leálltak.
3/3 anonim válasza:
Én jobbat mondok, menj be a Vodához, hogy adjanak egy másik számot, lehetőleg ne olyat, amit pár hete adtak vissza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!