Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Hol lehet panaszt, feljelentes...

Hol lehet panaszt, feljelentest tenni, ha egy bank valamilyen modon megkarositott?

Figyelt kérdés
2023. febr. 6. 22:12
 1/8 anonim ***** válasza:
88%
Panaszlevél a banknak. Ha a válaszuk nem kielégítő, nem értesz egyet, akkor pénzügyi békéltető testület, ha az sem eredményes, akkor bíróság.
2023. febr. 6. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
79%
MNB
2023. febr. 7. 06:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
72%
A magyarországi bankok felügyeleti szerve az MNB.
2023. febr. 7. 07:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
2-3 Az MNB a bankodhoz fog küldeni ha még ott nem tettél panaszt. Kérdésre a vàlasz: Személyesen,telefonon, netbankon , és ìràsban/emailben tudsz panaszt tenni.
2023. febr. 7. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Korábban bankomnál tettem panaszt, írásban. Válaszban mellékelték hova fordulhatok, amennyiben elégedetlen maradtam.
2023. febr. 7. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

4

Nyilván, feltételezem van annyira civilizált mindenki, hogyha úgy érzi hiba történt valahol akkor azt először a bankkal próbálja tisztázni és csak akkor kezd el panaszkodni ha nem kezelik - szerinte - jogszerűen a problémáját.

2023. febr. 7. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

6

..de a kérdező valamiért - mint feltételezhetjük - nem indított panaszkezelési ügyet a banknál, különben tudná a választ a lehetőségeit illetően, hiszen a bank mindig beleírja ezeket a panaszra küldött hivatalos válaszlevelébe.

2023. febr. 7. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
6 - Nem gondolnám, hogy összefüggés lenne a két dolog között. Amikor valaki eljut oda, hogy ezt a kérdést megkérdezze, amit a kérdező, akkor annak nyilván tömeges előzménye van. Kisebb dolgok tömkelege, melyet anno mindig megpanaszolt, de a bank nem vette komolyan. Ez a sok minden egyszer viszont összegyűlik és olyankor a sok, eredménytelen előzmény miatt, màr teljesen fölösleges körnek érzi a bankkal való kommunikációt. Nyilván erre utalt a kérdező is. Az egy más kérdés, hogy a gyakorlatban sajnos nem így működik a dolog.
2023. júl. 18. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!