Több mint 3 hónapja nem reagál semmit a bank, hogy megkaptuk-e a hitelt? Öket nem köti semmi? Hol lehet panaszt tenni?
Mindent beadtunk amit kértek hibátlanul (pénzügyi diplománk van, ilyen területen is dolgozunk)
Azóta semmi válasz! Már hivogattuk, bementünk az ügyintézöhez, de semmi. Azt mondják döntés alatt van, várjunk! Ök nem tudnak semmit! Papírt utólag nem kértek be tölünk.
Most ha véletlenül leesett az "asztal alá" a papírunk a központban akkor még várunk hónapokig? Legalább mondanák hogy nem. Hol lehet bejelenteni az ilyesmit amire fognak valami választ adni? Olyan létezik hogy másik fiókhoz kérjük át az ügyünket? Mert gyanítom hogy ök rontottak el valamit.
Ez melyik bank?
Egyébként írj panaszt a központnak, megkerülve az adott fiókot.
K&H-nál ugyanez volt.
Sajnos tényleg nem köti őket semmi, elvileg tehetsz írásbeli panaszt és ha nem vagy elégedett a válasszal, mehetsz tovább az MNB-hez, de hiteled akkor sem lesz.
Mi átmentünk másik bankhoz, már nem egyedül, hanem közvetítővel. Buktuk az első hitelhez beadott hivatalos iratok díjat, de 1 hónap alatt lett pénz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!