Banki csalás és hitelfelvétel?
A hétvégén banki csalás áldozata lettem.. az ünnepek miatt csak a sürgôsségi ügyfélszolgálat van bent és ôk nem teljesen látnak rá arra, hogy mi történt. Viszont arról tájékoztattak, hogy egy nagyobb összeget sikeresen leemeltek a számlámról.
Ez azért furcsa, mert a számlámon sokkal kevesebb pénz volt. Lehet, hogy a csalók valahogy hitelt vettek fel a nevemben? Nincsen jövedelmem, és arra a bankszámlára nem érkezett rendszeresen pénz.
Sehogy. Ha 3.000 forint van a számlán nem lehet róla 2-3 milliót utalni. Ehhez azért nem kell 5 diploma.
Ahogy a bank ilyenkor nem felhív, hanem előbb korlátozza a számlát és ha gyanúsnak ítél egy tranzakciót akkor blokkolja. Szerinted mennyi logika lenne abba, hogy én, mint bank gyanúsnak ítélek egy tranzakciót de simán teljesítem AZTÁN érdeklődöm a számlatulajdonosnál, hogy tényleg ő volt-e ahelyett, hogy hold-ra tenném a tranzakciót miközben érdeklődöm?
A gránit bank sürgősségi ügyfélszolgálata amúgy 0-24 / 7, nincs hétvége meg ünnepnap, szóval....
Ezt a számot hívtad?
Telefonszám: +36 1 510 0527; +36 70 960 9871
Ott mondták, hogy valós? Megerősítették, hogy ők kerestek? Nem csak azt történt, hogy miután valaki hívott akár egy hasonló számról te pánikolva ezt a számot hívtad ahol hasonlóan értelmetlenül adtal elő a történetedet és az ügyintéző tiltotta a netbankodat?
Tényleg köszönöm az eddigi és további válaszokat, énis teljesen értetlenül állok a helyzet elôtt.. fogalmam sincs, hogy mi történt.. annyi, hogy elviekben nem utalás, hanem kártyás tranzakció történt.
És igen pontosan ezt a két számot hívtam, meg is néztem most a hívásnaplóban..
Akkor javaslom most rögtön hívd vissza őket - hivatkozz rá, hogy a gránit bank oldalán kerek perec le van írva, hogy 0-24 a support a "visszaélések és gyanús tranzakciók kezelése." menüpontban -->> [link]
És most legyen nálad papír és toll, írd fel, hogy:
- Milyen tranzakció volt (kártyás fizetés, utalás, stb..)
- Mikor indították
- Teljesült-e
- Mi volt a tengnapi nyitóegyenleged
- Ha kevesebb volt mint a tranzakció mégis hogy a bánatban teljesült, magyarázzák meg
- Mondják meg, hogy tiltották-e a tranzakciót
- KÉRD KI A BESZÉLGETÉST ÉS KÉRJ EGY HIVATALOS JEGYZŐKÖNYVET IRÁSBAN AZ ESETRŐL
Kb. 2 vagy 3 millió :D
Igen, a bank saccolni szokott, mert nem látják:)
Sikeres tranzakció egy olyan számláról, amin nincs pénz és folyószámlahitel :D
Mennyit ittál a hétvégén? :D
Ja igen, látom, hogy írtad, hogy a bank pontos összeget mondott.
Valóban ilyenkor nem is érdemes odafigyelni, hogy mi a helyzet.:)
Szóval a lényeg még mindig, hogy kevesebbet igyál és/vagy szívj és ne ide gyere a kamu történetekkel.
Én asszem már értem, mi történt:
Felhívták a kérdezőt a csalók a banknak kiadva magukat, hogy gyanús tranzakciót láttak 2 millió összegben. A kérdező bepánikolt, hogy nincs is rajta annyi pénz és szépen kiadta az adatokat a csalóknak, akik beléptek a netbankba, elutalták róla a meglévő pénzt, majd megváltoztatták a jelszót.
Utána a kérdező felhívta a bank ügyfélszolgálatát, ahol össze-vissza beszélt, a bank meg közölte, hogy látja a tranzakciót (amit a csalók indítottak, nyilván nem milliós összeggel, csak annyival, ami a számlán volt), a kérdező meg úgy értette, hogy tényleg milliókat vontak le tőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!