Mi lehet a probléma nálam az internetes bankkártyás fizetésnél?
OTP-s vagyok, pontosan tudom hogy Január 1-től több lépcsős az azonosítási módszer, de valamiért még sem tudok rendelni úgy ha bankkártyával akarok fizetni.
OTP SmartBank alkalmazás letöltve, minden értesítés engedélyezve van, telekód módosítva, limiteket is megváltoztattam.
Mi lehet a gond?
(konkrétan azért itt kérdezősködök, mert vicc nélkül itt tuti több segítséget kaphatok mint a "kedves" Otp-től...)
Mi a gond? Fizetés esetén meddig jutsz?
OTP esetén kiirja, amikor smart bank kell.
Akkor belepsz appba, bal felül 3 csík (menü) ott lesz kb 3. menüpont jóváhagyás.
Amúgy egyszerűbb lenne tőlük kérdezni, van egy (illetve több) központi telefonszámuk, ha valaki veszi a fáradtságot és felhívja őket, akkor segítenek. (Azért lenne bölcs, mert lehet valami egyedi probléma van.)
Ahogy én mostanában fizetni szoktam:
- Megadom az adott oldalon a kártyaadataimat, be küldöm őket.
- Belépek a smartbankba, a tranzakciók jóváhagyása menüpontra, látom ott a konkrét tranzakciót és jóvá hagyom azt.
- Visszalépek a fizetőfelületre és ott is jóváhagyom, ha kell.
Ilyen egyszerűen kellene működnie.
Nem vagy egyedül a problémával, mindenki ezzel küzd a környezetemben...
OTP amit mondott: pedig működnie kéne
Hát mondom köszi.
Esetleg próbáld meg Google Chromeban a fizetést nekem például más böngészőben és telefonos appban nem engedte.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!