Mi a teendő, ha online rendel valaki szállást, befizeti a kért összeget bankkártyájáról, elrepül, odaér és kiderül nincs szállás, átverés az egész?
Barcelonában történt, két 70 feletti nővel.
Minden dokumentum megvan, tudna valaki segíteni?
Én rendőrségre mennék, ott elmondják mit lehet tenni.
En is kiváncsi lennék milyen oldalon foglaltak? Mi 3x foglaltunk már Barcelonában, de ismert szálláskereső oldalon. Nem volt probléma.
A Bookingen szoktam foglalni és mindig minden a legnagyobb rendben volt.
Jó lenne tudni a részleteket??
Ha egy hunagyonolcsoszallasoklastminutemegminden.info tipusú oldalon lett regisztrálva, és semminek nem lett utánanézve, akkor a pénzre lehet egy pohár vizet inni.
Lehet rendőrségre szaladni, de sok értelme nincs.
Melyik ország szervéhez fordulnál?
Ha az oldal üzemeltetője Magyar cég, akkor van esély.
Ha egy Bangladeshi fantomcég, akkor bottal ütheted a nyomukat.
Spanyol hatóságokhoz is fölösleges fordulni, mert mi az, hogy nincs szállás?
Nem létezik a szálloda, panzió, vagy akármilyen szálláshely?
Kit a felelős? Az oldal üzemeltetője, vagy a hirdető? Ha egyáltalán valós a hirdető.
Kinek utalták a pénzt?
Szerintem a kérdés kitaláció.
Aki meg nem ért a foglaláshoz, annak inkább ajánlanék utazási irodát. De azokból is a jobbakat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!