Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Van valakinek tapasztala a...

Van valakinek tapasztala a Ryanair nevű légitérsasággal?

Figyelt kérdés
Amikor lefoglalatam a repülőjegyem, akkor nem választottam azt az opciót, hogy lesz egy 15 kg-os poggyászom is, amit leszeretnék majd adni, mivel nem vihetem fel a repülőre, mint kézipoggyászt. Utólag megcsináltam a foglalást erre is, elkérte a bankkártyaszámom és az adataimat, de semmi visszajelzést nem kaptam. Indulás előtt egy héttel kell kinyomtatni a repülőjegyet, akkor benne lesz az is, hogy lesz csomagom, amit leadok, és a reptéren kell kifizetni érte azt a bizonyos összeget, amit kérnek? Vagy hogy van ez? Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztala, nagyon megköszönném, ha megosztaná velem. :)
2015. júl. 17. 17:13
1 2 3 4
 21/32 A kérdező kommentje:
Visa electronnal tudok csak fizetni, és azt elvileg elkéne fogadniuk, hisz ott van a választási opciók között. Mégse sikerül. Az utolsó lépésnél kiírja, hogy hiba történt.
2015. júl. 19. 12:24
 22/32 anonim ***** válasza:
Akkor lehet ez a gond. Az eredeti foglalást is ezzel a kártyával fizetted? Nincs valami rokon vagy ismerős, akinek a más fajta kártyájával ki tudnátokmfizetni?
2015. júl. 19. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 A kérdező kommentje:
Sajnos mindenki másnak maestro kártyája van, és a foglalás átutaláson keresztül történt, de ezt nem egyenesen a ryanair-nél rendeltem meg. Ahol pedig megrendeltem, csak azt az opciót tanácsolták, hogy egyenesen a ryanair honlapján csináljam meg a foglalást a poggyászra.
2015. júl. 19. 15:23
 24/32 anonim ***** válasza:
Paypal?
2015. júl. 19. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 A kérdező kommentje:
Igen, próbálkoztam azzal is, ott pedig azt írja ki, hogy lépjek kapcsolatba a bankkommal a probléma megoldása érdekében. Szóval az sem működik. Lehetséges holnap bemegyek a bankba megérdeklődni, hogy mi is akar ez lenni. Nekem eddig a pillanatig semmi problémám nem volt, de most sehogysem tudok fizetni...
2015. júl. 19. 16:22
 26/32 anonim ***** válasza:
Nem járt le az a kártya? Van rajta elég fedezet?
2015. júl. 19. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 A kérdező kommentje:

Kisegített egy nagyon kedves barátom, le is fogták a pénzt, de a foglalásnál még mindig nem mutatja ki, hogy megtörtént a foglalás.... Hát én már megőrülök... Remélem, hogy csak az átutalás tart sokáig.


Különben az én kártyám 2018-ban fog lejárni és pénz is van rajta elég...

2015. júl. 19. 17:56
 28/32 anonim ***** válasza:
100%

Valahol biztos ott kell lennie.

A kártyás fizetés azonnali, tehát látszódnia kellene.

Megerősítő e-mail sem jött?

2015. júl. 19. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 A kérdező kommentje:
Nem jött e-mail se, és még a foglalásonmál sincs felüntetve az oldalukon semmi azon kívül, hogy mikor jön és mikor megy a repülő, amin utazni fogok. De viszont tudom igazolni, hogy kilett fizetve, és az ő nevükre lett küldve az összeg.
2015. júl. 19. 19:21
 30/32 anonim ***** válasza:
72%

Nem értem a dolgot...

Mindenesetre azt javaslom, hogy előzetesen járj utána a dolognak, mert a reptéri személyzetet nem fogja érdekelni, hogy mi-hogyan lett fizetve, ha nem látják a poggyászt a foglalásban, akkor nem fogják felengedni csak ha helyben fizetsz nem keveset.

2015. júl. 19. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!