Van valakinek tapasztala a Ryanair nevű légitérsasággal?
Figyelt kérdés
Amikor lefoglalatam a repülőjegyem, akkor nem választottam azt az opciót, hogy lesz egy 15 kg-os poggyászom is, amit leszeretnék majd adni, mivel nem vihetem fel a repülőre, mint kézipoggyászt. Utólag megcsináltam a foglalást erre is, elkérte a bankkártyaszámom és az adataimat, de semmi visszajelzést nem kaptam. Indulás előtt egy héttel kell kinyomtatni a repülőjegyet, akkor benne lesz az is, hogy lesz csomagom, amit leadok, és a reptéren kell kifizetni érte azt a bizonyos összeget, amit kérnek? Vagy hogy van ez? Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztala, nagyon megköszönném, ha megosztaná velem. :)
Egyébként ha nem tudod, akkor más módon is lehet azonosítani a foglalást, 3 opció van erre.
2015. júl. 18. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
12/32 anonim válasza:
igy van, 3 opcio kozul sehogy se tudod? megvetted egyaltalan a repjegyet?!
2015. júl. 18. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
13/32 A kérdező kommentje:
Az eredeti foglalásróol kaptam e-mailt, és egy héttel indulás előtt lehet majd kinyomtatnom a repülőjegyet, amihez szintén kaptam e-mailt. Szóval a jegyem megvan, csak arról nincs semmi információm, hogy mi lesz azzal a csomaggal, amit leakarok adni. Mert a repülőtéren is meglehet vásárolni ezt az opciót, csak jóval drágább áron...
2015. júl. 18. 21:24
14/32 anonim válasza:
Akkor abban az e-mailben keresd a foglalási kódot.
Aki pedig lepontozott elárulná mi a baja? Bár az igazat megvallva pont lesz@rom...
2015. júl. 18. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
15/32 anonim válasza:
" egy héttel indulás előtt
lehet majd kinyomtatnom a
repülőjegyet,"
Nem. Beszallokartyat fogsz nyomtatni.
2015. júl. 19. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?
16/32 A kérdező kommentje:
Utolsó válaszoló, igazad van, köszönöm a javítást.
Hiába írom be a kódot és az e-mail címemet, nem dob ki semmit se, mindig ugyanazon az oldalon maradok, ahova bekell írni a foglalási kódot, ill. az e-mail címet. Már tényleg tanácstalan vagyok...
De köszönöm, hogy próbáltatok segíteni!
2015. júl. 19. 05:09
17/32 A kérdező kommentje:
Na, végre megtudtam nézni, és nem ír ki nekem semmi olyat, hogy csináltam volna foglalást a csomagra is, csak az oda és a visszaút idejét mutatja, pedig foglalást csináltam a csomagra is...
2015. júl. 19. 09:20
18/32 anonim válasza:
5-ös vagyok, ez esetben nincs meg a csomagra a foglalásod. A bankszámládon is látnád, ha meglenne, mert az kártyás vásárlás, tehát soha nem a reptéren kell kifizetni, hanem a csomag hozzáadásakor a neten keresztül, azért kéri olyankor a kártya adatait.
2015. júl. 19. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
19/32 A kérdező kommentje:
Újrapróbálkoztam a fizetéssel, de azt írja ki, hogy a rendszerükben van a hiba. De már múlt héten is probléma lett volna?! Írja, hogy próbálkozzak más fizetési eszközzel, de csak egy számláról tudok pénzt küldeni, amit viszont nem fogad el.
2015. júl. 19. 10:13
20/32 anonim válasza:
Nem hiszem, hogy a rendszerükkel lenne gond.
Esetleg próbáld meg kitörölni a böngésző ideiglenes fájljait és a cookie-kat.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!