Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Van valakinek tapasztala a...

Van valakinek tapasztala a Ryanair nevű légitérsasággal?

Figyelt kérdés
Amikor lefoglalatam a repülőjegyem, akkor nem választottam azt az opciót, hogy lesz egy 15 kg-os poggyászom is, amit leszeretnék majd adni, mivel nem vihetem fel a repülőre, mint kézipoggyászt. Utólag megcsináltam a foglalást erre is, elkérte a bankkártyaszámom és az adataimat, de semmi visszajelzést nem kaptam. Indulás előtt egy héttel kell kinyomtatni a repülőjegyet, akkor benne lesz az is, hogy lesz csomagom, amit leadok, és a reptéren kell kifizetni érte azt a bizonyos összeget, amit kérnek? Vagy hogy van ez? Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztala, nagyon megköszönném, ha megosztaná velem. :)
2015. júl. 17. 17:13
1 2 3 4
 11/32 anonim ***** válasza:
57%

Az eredeti foglalásról sem kaptál e-mailt?

Egyébként ha nem tudod, akkor más módon is lehet azonosítani a foglalást, 3 opció van erre.

2015. júl. 18. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/32 anonim ***** válasza:
52%
igy van, 3 opcio kozul sehogy se tudod? megvetted egyaltalan a repjegyet?!
2015. júl. 18. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/32 A kérdező kommentje:
Az eredeti foglalásróol kaptam e-mailt, és egy héttel indulás előtt lehet majd kinyomtatnom a repülőjegyet, amihez szintén kaptam e-mailt. Szóval a jegyem megvan, csak arról nincs semmi információm, hogy mi lesz azzal a csomaggal, amit leakarok adni. Mert a repülőtéren is meglehet vásárolni ezt az opciót, csak jóval drágább áron...
2015. júl. 18. 21:24
 14/32 anonim ***** válasza:
56%

Akkor abban az e-mailben keresd a foglalási kódot.


Aki pedig lepontozott elárulná mi a baja? Bár az igazat megvallva pont lesz@rom...

2015. júl. 18. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/32 anonim ***** válasza:

" egy héttel indulás előtt

lehet majd kinyomtatnom a

repülőjegyet,"


Nem. Beszallokartyat fogsz nyomtatni.

2015. júl. 19. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/32 A kérdező kommentje:

Utolsó válaszoló, igazad van, köszönöm a javítást.


Hiába írom be a kódot és az e-mail címemet, nem dob ki semmit se, mindig ugyanazon az oldalon maradok, ahova bekell írni a foglalási kódot, ill. az e-mail címet. Már tényleg tanácstalan vagyok...


De köszönöm, hogy próbáltatok segíteni!

2015. júl. 19. 05:09
 17/32 A kérdező kommentje:
Na, végre megtudtam nézni, és nem ír ki nekem semmi olyat, hogy csináltam volna foglalást a csomagra is, csak az oda és a visszaút idejét mutatja, pedig foglalást csináltam a csomagra is...
2015. júl. 19. 09:20
 18/32 anonim ***** válasza:
5-ös vagyok, ez esetben nincs meg a csomagra a foglalásod. A bankszámládon is látnád, ha meglenne, mert az kártyás vásárlás, tehát soha nem a reptéren kell kifizetni, hanem a csomag hozzáadásakor a neten keresztül, azért kéri olyankor a kártya adatait.
2015. júl. 19. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/32 A kérdező kommentje:
Újrapróbálkoztam a fizetéssel, de azt írja ki, hogy a rendszerükben van a hiba. De már múlt héten is probléma lett volna?! Írja, hogy próbálkozzak más fizetési eszközzel, de csak egy számláról tudok pénzt küldeni, amit viszont nem fogad el.
2015. júl. 19. 10:13
 20/32 anonim ***** válasza:
79%

Nem hiszem, hogy a rendszerükkel lenne gond.

Esetleg próbáld meg kitörölni a böngésző ideiglenes fájljait és a cookie-kat.

Milyen kártyával akarsz fizetni?

2015. júl. 19. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!