Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Mi a véleményetek az olyan...

Mi a véleményetek az olyan utazási portálokról amik filléres utazási tippeket adnak?

Figyelt kérdés
Ki vagyok tőlük akadva. Miért is kellene mindenkinek a világ másik felére utaznia? Par napja láttam egy ilyet: Maldív szigetek 260 ezerért repjegy+szállás. Gondolom valami fapados fos. Így is túl sok baj van a tömegturizmussal. A másik halálom ezek a kiugrok repülővel reggel, végigrohanok 3 utcán és este hazamegyek, mert ennyire van pénzem. Biztosan nagyon jót tesz vele a bolygónak.
júl. 26. 11:10
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
#10 butaság
júl. 27. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
@11 Valóban, már csak a duplája, ha csak CO2-t nézünk: [link]
júl. 27. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:

Az utazási portálok csak közzéteszik a lehetőséget, nem ők szervezik az ilyen utazásokat.

Az egy napos utazást sem egy portál, vagy utazási iroda szervezi, hanem mennek a gépek, elmhetsz 1-2-3 napra, 1-2-3 hétre is.

júl. 27. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
100%

#10 Mindig ebbe a tévedésbe estek. Ti igazságtalannak tartjátok, hogy a svédek carbon footprintje x-szer akkora mint egy indiaié, de figyelmen kívül hagyjátok, hogy a klímakatasztrófa nem az igazságtalanság miatt fog bekövetkezni, hanem a tények miatt. Ha igazságosnak tartjuk őket, ha nem. A tény pedig az, (outsourcing ide, outsourcing oda) hogy a svéd lélekszám Indiához viszonyítva csak 0,8%. Egész Európa ha holnap elsüllyedne a tengerben, 10%-al csökkentené a kibocsátást. Mondom, lehet jóemberkedni, meg, hogy az outsourcing miatt mennyi "európai" termelés történik a harmadik világban, de a bolygó klímájának a sorsa Indiában és Kínában fog eldőlni. Ha Európa elsüllyedne a tengerben, a kieső termelést pillanatokon belül pótolná az ázsiai térség. Csak Indiában egy olyan országról beszélünk, ahol 60 év alatt 1 MILLIÁRDDAL nőtt a lakosság száma. Ma már India középosztályba sorolható lakossága megközelíti az EU összlakosságának a felét. És azok az indiaiak, akik nem sorolhatók a középosztályba, ha városokban élnek, 30%-ban, ha vidéken, akkor több, mint 80%-ban nem jutnak még csak udvari budihoz sem, nemhogy vízöbblítéses vécéhez. Több száz millió ember sz*rik a földeken, a vasúti töltéseken hajnalonta, miközben nem jutnak elegendő és változatos táplálékhoz. Ezek az emberek nem a bolygót akarják megmenteni, hanem arra vágynak, hogy egyszer majd úgy fogyaszthassanak, ahogy a "nyugati" embertől látták a tévében. Ma már tévé sem kell hozzá. És ha belelilulunk az erőlködésbe, akkor is így fognak fogyasztani. Mert ezeknek az embereknek nem úgy merül fel a kérdés, ahogy romantikus hajlamú nyugati jóemberek a kertben a medence partján elképzelik, hanem úgy, hogy vagy megmentem a bolygót, vagy elérem azt az életszinvonalat, hogy a gyerekem ne halljon meg egyébként simán gyógyítható betegségben alultápláltság, gyógyszerhiány, erodálódott immunrendszer miatt. Akkor is, ha szénerőműben kell dolgoznom érte. Konstantin Kisinnek volt az a hasonlata, hogy nincs az a szülő a világon, aki e két választás esetén ne a szennyező gombot nyomná meg de olyan erővel, hogy a vér is kiserkenne a a kezéből. Szóval ez a játszma már eldőlt. Vesztettünk, nincs más, mint alkalmazkodni és alkalmazkodni.


Még a repülésről. Mindig csodálkozva nézem, hogy értelmes emberek a polgári repülést milyen borzasztó környezetrombolásnak tartják. Holott az egész iparág összesen 2%-áért felel a CO2 kibocsátásnak. Messze kisebb a szerepe, mint a világ nehézipari terhelésének, az állattartásnak, a teherhajózásnak, a hadiiparnak, a háborúkról nem is beszélve vagy éppen a vizek műanyagterhelésének, ami egyébként nem az európai, észak-amerikai lakosságtól származik, hanem a nagyipari szereplőktől. A Coca Cola a világ egyik legnagyobb műanyag szennyezője, de elmegyengék boldogan tapsikolnak, hogy milyen inklúzív reklámokkal jóemberkedik a cég. És a sok woke idióta észre sem veszi, hogy át van verve. Boldogan megtapsolja a North Face-t, mert visszautasította egy olajvállalat rendelését, miközben közel az összes ruházati termékük, bakancsuk, hátizsákjuk stb. kőolajszármazékból van. Nem baj, legközelebb majd egy növényolajszállító tartálykocsi feltartóztatásával fognak a fosszilis energiahordozók ellen tüntetni.


De mi is a baj a repüléssel? Az, hogy az egy főre jutó carbon terhelés jóval meghalad egyéb közlekedési formákat. Konkrét számokkal aztán lehet riogatni a hálás közönséget különféle konferenciákon.

Srácok. Értjük, hogy IGAZSÁGTALANNAK tartjátok, hogy egyik ember a másikhoz képest mennyivel jobban terheli a légkört egy repülés során.

De nem ez fogja tönkretenni a klímát! A repülés akár teljes kiiktatása sem oldaná meg a problémát, hiszen ott maradnának a 10-20-30%-os tényezők. Lehet a repüléshez való hozzájutást igazságtalannak tartani, de részaránya miatt nem tartozik az akut tényezők közé. Ne keverjük a dolgokat!

júl. 28. 02:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!