Kezdőoldal » Utazás » Magyarország » Vásárlók könyve van a BKK-nál?

Vásárlók könyve van a BKK-nál?

Figyelt kérdés

2017. máj. 18. 18:01
 1/7 anonim ***** válasza:

Szia!

Nincsen.

Panaszt tudsz tenni:

Levelezési cím: 1241 Budapest, Pf. 200.

Telefonszám (napi 24 órában): + 36 1 3 255 255

e-mail: bkk@bkk.hu

2017. máj. 18. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
és miért nincsen? kikre nem kötelező?
2017. máj. 18. 22:11
 3/7 anonim ***** válasza:

Szia! Mert a BKK közösségi szolgáltatást nyújt így més szabályok vonatkoznak...

Vásárlók könyvének kötelezően a fogyasztókkal közvetlen kapcsolatban álló kereskedelmi, vendéglátó, fogyasztási cikkeket javító és kölcsönző tevékenységet végző helyeken kell lenni(pl. üzletben, piaci elárusító helyen, étteremben, büfében, motelben, benzinkúton)

2017. máj. 18. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

vettem a BKK-tól egy bérletet, egy szolgáltatást. Ha jóga bérletet veszek, ott is van vásárlók könyve, nem?


Egyébkétnt konkrétan azért kérdezem, mert tudm, hogy a vásárlók könyvébe való panaszra kötelező válaszolni, és ezt számon lehet egyértelműen kérni. Viszont én megtettem a panaszt, kérdést, kárkérelmet z általad írt előrhetőségre, ők átirányítottak máshova, ők megint máshova, mert alcégei vannak a BKK-nak, aztán az alcég a biztosítójukhoz irányított. A biztosító 2 hónapja nem intézi az ügyet, nem válaszolnak direkt kérdéseimre, hiába kérdezek rá hetente, még az elől is kitértek, hogy van-e határidő korlátjuk. Ekkor visszaléptem egyet, és az alcég ügyvédjének írtam, aki a biztosítóhoz irányított, ő sem válaszol, aztán visszaléptem megint a BKK-hoz, ő sem válaszol. Tiszta rémálom. Ezeknek mindegyiknek az a célja, hogy lekoptassanak, és ezt úgy teszik, hogy mindig kedvesen írnak egy első e-mailt, hogy elkezdték az ügyem kivizsgálását, majd utánna végtelen sokáig hallgatnak. És én nem tudom, hogy mi kötelező neki, mi a határidő, nem ismerem a biztosítási szerződést, mégis a biztosítóhoz irányítottak, pedig én a BKK-val vagyok szerződésben, szerintem ez az ő belső ügyük kéne legyen, és nem nekem kéne személyesen a biztosítóval tárgyalni. Mit lehet tenni?


Egyébként ugyanezt tapasztaltam az IKEÁ-nál is, katasztrófák ezek a cégek. Az IKEÁ-nál is volt egy panaszom fél éve, és nem hajlandók válaszolni, pedig azt hazudták, hogy feltétlenül és a legfelsőbb körökben és ők fognak keresni. Hát nekik is írok hetente, hogy mi van, és olyan pofátlanok, hogy nem is válaszolnak már.

2017. máj. 19. 08:54
 5/7 anonim ***** válasza:

Szia!

Sajnos úgy látszik valóban elveszítettek a rendszerben...

Véleményem szerint(ha még nem tetted) érdemes fogyasztóvédelmi blognak megírnod a történetet.

2017. máj. 19. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

fogyasztóvédelem?


ha nincs a BKK-nak vásárlók könyve, akkor felmerül bennem a gyanú, hogy a BKK ügyét még a fogyasztóvédelem is lepasszolja, hogy nem rájuk tartozik

2017. máj. 19. 13:19
 7/7 anonim ***** válasza:

Jogorvoslati tájékoztató az oldal alján:

[link]

2017. máj. 19. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!