Ha úgy ítélik, hogy az én hibám miatt ment tönkre a cipő, írhatok a panaszkönyvbe?
Ismerősöm járt így. Visszavitte, mert szakadt az anyag 1-2 alkalom után. Elküldték független szakértőhöz, aki papíron megállapította hogy nincs baja. Felemelt hangnemben közölte az üzletvezetővel hogy ott a szakadás, majd miután ennek hatására a többi vásárló is meggyőződött saját szemével hogy valóban szakadt a vadonat új cipő, levásárolhatta. Katasztrófa.
Régen jó volt ez az üzletlánc, de az utóbbi években nagyon silány minőségű termékeket dobnak piacra, pedig az egyik legelterjedtebb cipőbolt hazánkban.
Szia!
Kértél szakértői véleményt?- cipészetbe be kell sétálni és megérdeklődni!
Ott megmondják hogy ez kérem bőrből van, vagy nem. Ami be van vonva valamivel az általában textil, maximum a bélés bőr! Adtak vásárlói tájékoztatót? Összetétel le volt benne írva és az ápolás?
Amúgy sima ügy, szépen szólsz a Fogyasztóvédelemnek! Ők kivizsgálják az ügyet, a kedves kereskedőnek meg a luk is összeszűkül a valagán, ha ezt közlöd vele :D
(Cipőipari végzettségem van).
és miből gondolod, hogy egy bejelentés a Fogyasztóvédelemnél pénzbe kerül?
csak időbe kerül. Szólni kell!
Köszönöm a válaszokat! Meg fogom mutatni egy cipésznek. Én arra gondolok, hogy mivel leárazva vettem és ez volt az utolsó darab már régóta tárolhatták. Nem lehet, hogy az anyag idővel elengedett és ezért mondta fel a szolgálatot?
Én úgy tudom a fogyasztóvédelmi kivizsgálás nekem pénzbe kerül, ha a kereskedő javára dönt.
De!
Meg a ragasztó is megsárgul, elengedhet.
Persze! Vidd cipészhez. Rádsóztak valamit, ami nincs hordható állapotban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!