Fordulhatunk-e fogyasztóvédelemhez? Mit tehetünk?
Figyelt kérdés
A történet a következő: Tavaly Karácsonyra kaptunk a párommal ajándékba egy kupont, amely 2 éj, 3 nap letöltésére szól Hajdúszoboszlón egy "luxus" wellness apartmanban, korlátlan wellness használattal. Már a foglalásnál voltak problémák. A párom elég elfoglalt a munkája miatt, ráadásul télen nem is szerettünk volna menni, így tavaszra terveztük az utazást. A kupont április 30-ig lehetett beváltani, vagyis időpontot foglalni. Mi a tervezett utazás előtt kb. egy hónappal már próbáltunk időpontot foglalni, de szinte soha nem lehetett elérni őket. Végül nagy nehezen felvették a telefont, de nem tudtunk dűlőre jutni. Csak ritkán tudunk utazni, mert hétközben munka van, nekem meg kéthetente hétvégén iskola . Vagy pedig a párom gyerekei vannak nálunk (láthatás). Végül csak egy időpont volt nekünk megfelelő, a húsvét hétvége. A hölgy közölte, hogy van szabad helyük erre az időpontra, de nem adja ki nekünk mert nekünk csak 2 éjre szól a kupon, és a hosszú hétvégét nem bontják meg. Keressünk más időpontot, különben elvesztjük a kupon árát, mivel nem adják vissza. Így kénytelenek voltunk húsvét előtt menni, szabadságot kivenni, mert nem szerettük volna, ha elvesztünk egy 16 ezer Ft értékű kupont. Ez még semmiség volt ahhoz képest, ami az ott töltött idő alatt ért minket. A kupon korlátlan wellness használatot ígér (szauna, fitness sarok, jakuzzi). Ehelyett a szolgáltatásoknak csak a felét tudtuk igénybe venni. Egyedül a szauna működött rendesen. A szobabicikli és az elliptikus tréner sem volt állítható, a kijelzője sem működött, a jakuzzi pedig egyszer sem működött a 2 nap alatt amíg ott voltunk. Első nap egy házaspár mesélte, hogy már előző nap sem működött a jakuzzi, teljesen hideg volt a vize, amit jeleztek is. Másnapra már meleg volt a víz, csak semmi pezsgés nem volt. Következő napon meg már egyszerűen nem lehetett benne maradni 5 percnél tovább, olyan meleg volt. Persze megint nem pezsgett. Holott a jakuzzi melletti tábla azt hirdeti, hogy a víz 30-32 fokos, óránként bekapcsol a pezsgés. Nos, ebből semmi sem volt valós. Egyik nap 20 fokos víz, másik nap kb. 40. Jeleztük a problémánkat az ügyintéző hölgynek, aki azt mondta, hogy nem tud vele mit kezdeni, már 3 napja próbálja megoldani a problémát, de nem tud mit csinálni (nem mellékesen utólag a szállás.hu oldalon olvastam egy 7 hónappal ezelőtti értékelést, ahol szintén azt írják, hogy a szolgáltatások felét nem tudták igénybe venni). Szóval a hölgy tudott a problémáról, de nem szólt. Jeleztük, hogy akkor ebben az esetben, ha nem történik semmi változás, akkor nem szeretnénk kifizetni a hétvégi felárat. Mivel a kupont már kifizette a párom anyukája, ami tartalmazza a wellness szolgáltatásokat is, így abból nem vonható le, szerettük volna, ha legalább hétvégi felárat (4000 Ft!) nem kell fizetnünk, mivel eleve elhagytuk az apartmant szombat reggel. De a nő teljesen bedühödött, elkezdett vergődni. A párom mondta, hogy fogyasztóvédelmet fogunk hívni. Másnap reggel a kulcsok leadásakor hozta magával a tulajdonost is, aki egy arrogáns vadbarom volt. Megkérdezte, hogy mi a problémánk, elkezdtük mondani, de nem is hagyta hogy befejezzük,még mielőtt bármire jutottunk volna, egyből azt mondta, hogy most nem hagyhatjuk el a szállást, mert ő bizony rendőrséget hív, feljelent minket, mert hogy mi mit cirkuszolunk, és hogy "nyomdafestéket nem tűrően beszéltünk az alkalmazottjával", meg megfenyegettük őt stb. Holott ebből semmi nem igaz. Teljesen normális hangnemben mondtuk a hölgynek, hogy mi a problémánk, és oldják meg. Szóval a pasas elkezdett rendőrséggel fenyegetőzni, hogy majd ott ülhetünk egész nap stb. Végül kifizettük a 4000 Ft felárat, az idegenforgalmi adót és két reggeli árát, ami összesen 7800 Ft volt! (nem mellékesen a számlán nem szerepelt a két reggeli ára sem)Odaadtuk a pénzt, és a kulcsokat, és távozni készültünk, mikor a tulaj fel akart tartóztatni minket, hogy ne menjünk sehová, mert épp most hívja a rendőrséget és várjuk meg. Mi persze távoztunk, de nem akarjuk ennyiben hagyni. Hogy lehet, hogy minket ér kár, és még ránk hívná ki a rendőrséget?? Egy jobb szállodában, vagy normális helyen ha nem kapjuk meg a szolgáltatást, amit kifizettünk, kárpótolni szoktak. MI meg kifizettünk még plusz 8000 Ft-ot, és egy ilyen cirkuszt kellett átélnünk egy "luxus" apartmannak nevezett helyen, ahol még dugó sem volt a kádban, és az ágy úgy nyikorgott, hogy majd szét akart esni. Hová és hogyan fordulhatnék segítségért? Ezt nem szeretném ennyiben hagyni.2014. ápr. 22. 10:17
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!