Fordulhatunk-e fogyasztóvédelemhez? Mit tehetünk?
Így utólag annyit tehetek, hogy a szálloda honlapján és minden helyen megírjátok az élményeiteket.
Az igazság az, hogy nem kellett volna kifizetni a pénzt, hanem azt kellett volna mondani az igazgatónak, hogy ne fáradjon a rendőrséggel majd ti hívjátok ki. Meg kellett volna várni a rendőrt, és neki is el kellett volna mondani a problémát. Ha már a rendőrrel beszéltettek volna, jelezni kellett volna az igazgató előtt, hogy feljelentést akartok tenni, mert úgy érzitek megloptak titeket.
A rendőr egyébként ha kihívta volna az igazgató sem tudott volna mit tenni..
Nagy hiba volt fizetni, és csak úgy "elszaladni"
Szólhatok a fogyasztóvédelemnek, de semmit nem értek el vele. Ugyanis ott akkor kell szólni amikor gond van, és nem több nappal rá..
16ezer forintért SEHOL nem kap az ember luxust. Én azért megvártam volna a rendőrséget, már csak kíváncsiságból is, hogy vajon mivel akar benneteket a tulaj feljelenteni.
Az időpontot tekintve, valahol megértem hogy a tulaj nem akar egy olyan időpontot kiadni, ami egy hosszú hétvége.
De talán ebben az egy dologban értek vele egyet.
A magyar vendéglátásnak még fel kell nőni a kuponos üdültetéshez.
tipikus olcsojanos vendeg a semmit sem ero kuponjaval, akinek olyan elvarasai vannak, mintha a Hiltonba benne 60.000 ft/ej ert. Meg a szalloda tett nektek szivesseget, hogy a jolfizeto vendegek helyett hajlandoak voltak fogadni titeket, akikbol 1 forint haszna sincs a szallodanak.
Szemely szerint utalom azokat a "vendegeket" akik befoglalnak 20 forinttal, aztan napokig gyujtik a hibakat es kicsekkolaskor a recepciora zuditjak az egeszet.
Nema gyereknek anyja sem erti szavat, ha valami nem tetszik akkor rendes hangnemben meg lehet kerdezni a szemelyzettol, hogy ugyan nem lehetne e ellene tenni valamit.
Kepesek voltatok inkabb nezegetni, hogy mi hianyzik az apartmanbol ahelyett, hogy kertetek volna egy dugot a housekeepingtol.
Az, hogy "fizeto vendeg van" (egyebkent pedig pont, hogy nem vagy az) meg nem jogosit fel arra, hogy ilyen stilust engedj meg a szemelyzettel szemben.
"A szobabicikli és az elliptikus tréner sem volt állítható, a kijelzője sem működött"
Nem mondod, hogy nem működött az izéje a mizének??
Micsoda igények!!
Rendesen fizetni azt nem akartok a szolgáltatásért, de igényeitek azért az égben lennének.
A kuponotokért meg álljanak vigyázva, hogy hajlandóak voltatok leereszkedni Hajdúszoboszlóra.
Azért én meghallgatnám a szállodát is, hogy mi is volt ez a valóságban, mert egy szavadat sem hiszem el!!
nyilvan nem veletlen hivta rajuk a szalloda a rendorseget...
Ezek meg menekultek mint a patk*nyok.
Az ilyeneknek csak a szajuk nagy.
Amelyik szálloda nem akar "olcsójános" vendégeket (megjegyzem nekem ezzel semmi bajom), az ne adjon kupont, ilyen egyszerű. Ha meg már ad, akkor ugyan az a kiszolgálás legyen, mint mindenki mással. Mellesleg írja a kérdező, hogy mások is panaszkodtak, nem hiszem, hogy mindenki kuponos volt....
Utólag nem igen tudsz mit tenni sajnos, tehetsz bejelentést a fogyvédnél, de nem hiszem, hogy lesz belőle valami. A honlapra és a homárra meg hasonló oldalakra kiírnám én is...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!