Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Fordulhatunk-e fogyasztóvédele...

Fordulhatunk-e fogyasztóvédelemhez? Mit tehetünk?

Figyelt kérdés
A történet a következő: Tavaly Karácsonyra kaptunk a párommal ajándékba egy kupont, amely 2 éj, 3 nap letöltésére szól Hajdúszoboszlón egy "luxus" wellness apartmanban, korlátlan wellness használattal. Már a foglalásnál voltak problémák. A párom elég elfoglalt a munkája miatt, ráadásul télen nem is szerettünk volna menni, így tavaszra terveztük az utazást. A kupont április 30-ig lehetett beváltani, vagyis időpontot foglalni. Mi a tervezett utazás előtt kb. egy hónappal már próbáltunk időpontot foglalni, de szinte soha nem lehetett elérni őket. Végül nagy nehezen felvették a telefont, de nem tudtunk dűlőre jutni. Csak ritkán tudunk utazni, mert hétközben munka van, nekem meg kéthetente hétvégén iskola . Vagy pedig a párom gyerekei vannak nálunk (láthatás). Végül csak egy időpont volt nekünk megfelelő, a húsvét hétvége. A hölgy közölte, hogy van szabad helyük erre az időpontra, de nem adja ki nekünk mert nekünk csak 2 éjre szól a kupon, és a hosszú hétvégét nem bontják meg. Keressünk más időpontot, különben elvesztjük a kupon árát, mivel nem adják vissza. Így kénytelenek voltunk húsvét előtt menni, szabadságot kivenni, mert nem szerettük volna, ha elvesztünk egy 16 ezer Ft értékű kupont. Ez még semmiség volt ahhoz képest, ami az ott töltött idő alatt ért minket. A kupon korlátlan wellness használatot ígér (szauna, fitness sarok, jakuzzi). Ehelyett a szolgáltatásoknak csak a felét tudtuk igénybe venni. Egyedül a szauna működött rendesen. A szobabicikli és az elliptikus tréner sem volt állítható, a kijelzője sem működött, a jakuzzi pedig egyszer sem működött a 2 nap alatt amíg ott voltunk. Első nap egy házaspár mesélte, hogy már előző nap sem működött a jakuzzi, teljesen hideg volt a vize, amit jeleztek is. Másnapra már meleg volt a víz, csak semmi pezsgés nem volt. Következő napon meg már egyszerűen nem lehetett benne maradni 5 percnél tovább, olyan meleg volt. Persze megint nem pezsgett. Holott a jakuzzi melletti tábla azt hirdeti, hogy a víz 30-32 fokos, óránként bekapcsol a pezsgés. Nos, ebből semmi sem volt valós. Egyik nap 20 fokos víz, másik nap kb. 40. Jeleztük a problémánkat az ügyintéző hölgynek, aki azt mondta, hogy nem tud vele mit kezdeni, már 3 napja próbálja megoldani a problémát, de nem tud mit csinálni (nem mellékesen utólag a szállás.hu oldalon olvastam egy 7 hónappal ezelőtti értékelést, ahol szintén azt írják, hogy a szolgáltatások felét nem tudták igénybe venni). Szóval a hölgy tudott a problémáról, de nem szólt. Jeleztük, hogy akkor ebben az esetben, ha nem történik semmi változás, akkor nem szeretnénk kifizetni a hétvégi felárat. Mivel a kupont már kifizette a párom anyukája, ami tartalmazza a wellness szolgáltatásokat is, így abból nem vonható le, szerettük volna, ha legalább hétvégi felárat (4000 Ft!) nem kell fizetnünk, mivel eleve elhagytuk az apartmant szombat reggel. De a nő teljesen bedühödött, elkezdett vergődni. A párom mondta, hogy fogyasztóvédelmet fogunk hívni. Másnap reggel a kulcsok leadásakor hozta magával a tulajdonost is, aki egy arrogáns vadbarom volt. Megkérdezte, hogy mi a problémánk, elkezdtük mondani, de nem is hagyta hogy befejezzük,még mielőtt bármire jutottunk volna, egyből azt mondta, hogy most nem hagyhatjuk el a szállást, mert ő bizony rendőrséget hív, feljelent minket, mert hogy mi mit cirkuszolunk, és hogy "nyomdafestéket nem tűrően beszéltünk az alkalmazottjával", meg megfenyegettük őt stb. Holott ebből semmi nem igaz. Teljesen normális hangnemben mondtuk a hölgynek, hogy mi a problémánk, és oldják meg. Szóval a pasas elkezdett rendőrséggel fenyegetőzni, hogy majd ott ülhetünk egész nap stb. Végül kifizettük a 4000 Ft felárat, az idegenforgalmi adót és két reggeli árát, ami összesen 7800 Ft volt! (nem mellékesen a számlán nem szerepelt a két reggeli ára sem)Odaadtuk a pénzt, és a kulcsokat, és távozni készültünk, mikor a tulaj fel akart tartóztatni minket, hogy ne menjünk sehová, mert épp most hívja a rendőrséget és várjuk meg. Mi persze távoztunk, de nem akarjuk ennyiben hagyni. Hogy lehet, hogy minket ér kár, és még ránk hívná ki a rendőrséget?? Egy jobb szállodában, vagy normális helyen ha nem kapjuk meg a szolgáltatást, amit kifizettünk, kárpótolni szoktak. MI meg kifizettünk még plusz 8000 Ft-ot, és egy ilyen cirkuszt kellett átélnünk egy "luxus" apartmannak nevezett helyen, ahol még dugó sem volt a kádban, és az ágy úgy nyikorgott, hogy majd szét akart esni. Hová és hogyan fordulhatnék segítségért? Ezt nem szeretném ennyiben hagyni.

2014. ápr. 22. 10:17
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Mézga család nyaral... én nem hagynám annyiban, mondjuk olcsójános-kuponnal nem lennének óriási elvárásaim.
2014. ápr. 22. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Így utólag annyit tehetek, hogy a szálloda honlapján és minden helyen megírjátok az élményeiteket.


Az igazság az, hogy nem kellett volna kifizetni a pénzt, hanem azt kellett volna mondani az igazgatónak, hogy ne fáradjon a rendőrséggel majd ti hívjátok ki. Meg kellett volna várni a rendőrt, és neki is el kellett volna mondani a problémát. Ha már a rendőrrel beszéltettek volna, jelezni kellett volna az igazgató előtt, hogy feljelentést akartok tenni, mert úgy érzitek megloptak titeket.

A rendőr egyébként ha kihívta volna az igazgató sem tudott volna mit tenni..

Nagy hiba volt fizetni, és csak úgy "elszaladni"


Szólhatok a fogyasztóvédelemnek, de semmit nem értek el vele. Ugyanis ott akkor kell szólni amikor gond van, és nem több nappal rá..

2014. ápr. 22. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

16ezer forintért SEHOL nem kap az ember luxust. Én azért megvártam volna a rendőrséget, már csak kíváncsiságból is, hogy vajon mivel akar benneteket a tulaj feljelenteni.


Az időpontot tekintve, valahol megértem hogy a tulaj nem akar egy olyan időpontot kiadni, ami egy hosszú hétvége.

De talán ebben az egy dologban értek vele egyet.

A magyar vendéglátásnak még fel kell nőni a kuponos üdültetéshez.

2014. ápr. 22. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Húsvétkor nem tudtunk a fogyasztóvédelemhez fordulni, ezért nem jeleztük akkor. A rendőrt pedig azért nem vártuk meg, mert nem a rendőrséggel szerettünk volna ünnepelni, és tölteni a fél napot, hanem siettünk haza a családhoz vidékre. Ezért a rakás sz*rért utaztunk Budapestről Hajdúszoboszlóra, és jól megszívtuk. Szóval akkor semmit nem tehetünk. Nem tudják őket büntetni? Nem a kifizetett pénzünk miatt, hanem azért mert gondolom mások sem kapják meg a beígért szolgáltatást. Szeretnénk valahogy a sérelmeket megtorolni.
2014. ápr. 22. 11:20
 5/11 lencsefőzelék ***** válasza:

Ajánlom a Homár nevű fogyasztóvédelmi blogot:

[link]


Hasonló sztori:

[link] 2014/03/13/naponta_25_ezer_forint_felarat_kert_a_kuponos_hotel_heviz_superior

2014. ápr. 22. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Egy pár enter-t nyomhattál volna, ezt egy kínszenvedés volt végigolvasni.
2014. ápr. 22. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

tipikus olcsojanos vendeg a semmit sem ero kuponjaval, akinek olyan elvarasai vannak, mintha a Hiltonba benne 60.000 ft/ej ert. Meg a szalloda tett nektek szivesseget, hogy a jolfizeto vendegek helyett hajlandoak voltak fogadni titeket, akikbol 1 forint haszna sincs a szallodanak.


Szemely szerint utalom azokat a "vendegeket" akik befoglalnak 20 forinttal, aztan napokig gyujtik a hibakat es kicsekkolaskor a recepciora zuditjak az egeszet.


Nema gyereknek anyja sem erti szavat, ha valami nem tetszik akkor rendes hangnemben meg lehet kerdezni a szemelyzettol, hogy ugyan nem lehetne e ellene tenni valamit.


Kepesek voltatok inkabb nezegetni, hogy mi hianyzik az apartmanbol ahelyett, hogy kertetek volna egy dugot a housekeepingtol.


Az, hogy "fizeto vendeg van" (egyebkent pedig pont, hogy nem vagy az) meg nem jogosit fel arra, hogy ilyen stilust engedj meg a szemelyzettel szemben.

2014. ápr. 22. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
35%

"A szobabicikli és az elliptikus tréner sem volt állítható, a kijelzője sem működött"


Nem mondod, hogy nem működött az izéje a mizének??

Micsoda igények!!

Rendesen fizetni azt nem akartok a szolgáltatásért, de igényeitek azért az égben lennének.

A kuponotokért meg álljanak vigyázva, hogy hajlandóak voltatok leereszkedni Hajdúszoboszlóra.


Azért én meghallgatnám a szállodát is, hogy mi is volt ez a valóságban, mert egy szavadat sem hiszem el!!

2014. ápr. 22. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

nyilvan nem veletlen hivta rajuk a szalloda a rendorseget...


Ezek meg menekultek mint a patk*nyok.


Az ilyeneknek csak a szajuk nagy.

2014. ápr. 23. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:

Amelyik szálloda nem akar "olcsójános" vendégeket (megjegyzem nekem ezzel semmi bajom), az ne adjon kupont, ilyen egyszerű. Ha meg már ad, akkor ugyan az a kiszolgálás legyen, mint mindenki mással. Mellesleg írja a kérdező, hogy mások is panaszkodtak, nem hiszem, hogy mindenki kuponos volt....


Utólag nem igen tudsz mit tenni sajnos, tehetsz bejelentést a fogyvédnél, de nem hiszem, hogy lesz belőle valami. A honlapra és a homárra meg hasonló oldalakra kiírnám én is...

2014. ápr. 23. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!