Miért látom úgy mintha a természettudományos alapműveltség megszűnőben lenne?
"Nem azt állítottam, hogy nincs a legkisebb közös többszörösnak gyakorlati haszna, csak azt, hogy ahogy azt a tanár beállítja, úgy aztán én sem hinném el, hogy van neki."
Arról nem én tehetek, ha olyanok vannak a tanári pályán, akik nem tudnak tanítani...
"A legnagyobb közös osztó és legkisebb közös többszörös kiszámolása olyan barom módon van megfogalmazva, hogy"
Arról sem én tehetek, ha manapság már nem tudnak jó matematika könyvet írni.
Tanulj az Obádovics-féle könyvekből, abból majd megérted miről van szó.
"ha a tanár azt mondaná, hogy azért kellhet a lk. k. t, hogy modellt tudj alkotni egy villamos hálózatról, vagy valami hasonló, akkor egye fene, elfogadom (bár az előbbi érvek miatt ezzel szemben is megvannak a fenntartásaim)"
Én csak egy konkrét példát hoztam fel. Mérnökként úgy gondolom, hogy megtehetem ezt.
Azért is, mert az előző válaszodban úgy állítod be a témakört, mint ha teljesen haszontalan lenne.
Arra akartam rámutatni, ha te valaminek nem látod a hasznát és alkalmazását, attól az még létezhet.
Persze számos más példát lehetne felhozni, akár a gépipar területéről is.
Túlterjedt a sznobság. Sajnos nem ismerik már el a valódi/természeti létet fontosnak, így keletkezik a híres piros festékpaca "Véres paradicsomlé" címmel, de nem tudunk szinte semmit az élet értelméről.
Sajnálattal hallom a rádióban a "rolla/szabadott" szavakat több diplomás értelmiségiektől, akik mindenkit lenéznek, aki nem tud perfekt latinul. Zsenik nem szólalnak meg, mert nem ismerik el a tudásukat.
Beteg a társadalom, s beteg benne minden férfi és nő!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!