Okozna komolyabb problémát, ha a repülőgépen 100-150 ember hátra vagy előre csoportosulna és elkezdene egyszerre ugrálni?
Figyelt kérdés
2013. máj. 10. 11:29
1/15 anonim válasza:
Igen. Elveszne a repülő stabilitása. Ez olyan eltéréseket okozna, amit egyszer csak nem lehet korrigálni, tehát a gép lezuhan.
3/15 Gugu Gabor válasza:
Na most ha 100-150 karcsú leányzóval/gyerekekkel számolunk az legyen mondjuk fejenként 50kg.
Az 5-7,5 tonna.. szerintem haí gy nézi az ember már kicsit más a helyzet.
4/15 anonim válasza:
Szerintem, semmi nem történne... Már csak a gyorsaság miatt sem tudják kibillenteni az egyensúlyából. Meg mi van akkor a csomagtérrel?? ott oss nagy súly van mégsem dől hátra... A gyorsaság és a repülő körűl lévő légáramlatok miatt nem történne semmi. főleg nem 7-8 tonna fogja kibillenteni...
5/15 Wadmalac válasza:
Jelentős súlypont-eltolódás. De ezt szerintem még a robotpilóta is képes beavatkozás nélkül korrigálni. De a pilóta tutira megközelítené a káromkodási Guinness-rekordot.
6/15 A kérdező kommentje:
és ha oldalirányban csoportosulna a nép? ekkor az, hogy a gép gyorsan megy, nem segítene olyan sokat.
2013. máj. 10. 14:10
7/15 Wadmalac válasza:
Kibillen, majd visszaáll. Pilóta ismét elnyomja a nagymonológot. Aztán kijön és nyakoncsapja az ötletgazdát.
Egy hajón sokkal nagyobb veszélyt okoz egy ilyen akció. Persze nem a Queen Elisabeth II.-re gondoltam, azt ötven elefánt sem billentené ki, giroszkópos és tele van hidraulikus kiegyenlítőkkel ,mint egy repülőgép-anyahajó.
8/15 Wadmalac válasza:
Az ugrálásból már nagyobb baj lehetne. Ha szinkronban ugrálna a nép a gép sajátfrekvenciájára, még a szárnyat is le tudnák szakítani. De ez már szándékos tömeges öngyilkosságot feltételez.
9/15 A kérdező kommentje:
nyílván csak elméleti a kérdés :) köszi a válaszokat
2013. máj. 10. 14:20
10/15 anonim válasza:
semmi sem történne. egy boing van vagy 400 tonna, most ugrál ott az a néhány tonna semmit sem számít, talán a műszerek kimutatnák. oldalra meg nem lehetne elbillenteni a nagyon kicsi erőkar miatt. szerintem még akkor sem ha mindenki a szárny legvégén ugrálna. a vezérsíkoknak meg nyilván semmi baja nem történne, mert simán kibírják a viharokat is mikor dobálja a repülőt, az meg nem néhány tonna plusz tömeget jelent. már csak biztonságtechnikai okokból a repülők és az ilyen kiemelten életveszélyes cuccok, úgy vannak megépítve, hogyha pl 400 tonna terhelést kap átlagosan, maximum előfordult terhelés 800 tonna, akkor kell bírnia vagy 1200 tonnát, hogy biztosan ne legyen probléma.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!