Tényleg feleslegesekké válnak a robbanómotorok a járműiparban az új akkumulátor miatt?
Akár 1000 mérföld egy feltöltéssel. 765Watt/kg energiasűrűség. Ezzel repülőt is hajthatnának.
Itt olvashattok erről:
A kínaiaknak már ott van a szilárd test akkumulátoruk. (Condensed battery néven) Tehát nem szorulnak amerikaiakra sem.
#34: 1. Azért akad nekik (Tesla, Duracell).
2. Főként japán és dél-koreai gyárak (Panasonic, Samsung, LG) - azok meg USA-szövetségesek.
"A Tesla nem gyárt saját maga akkumulátort"
Ott a Tesla Kato Road Facility, de épülőben a Fremont Battery Factory, illetve a Robstownban (Texas) található lítium finomító.
" a Duracell komoly, azaz autókba való akkuiról nem hallottam"
Lényegtelen. Akkumulátorgyártó-kapacitás az USA-ban.
USA gyártókapacitás 44 Gigawatt óra (Főként külföldi)
Kína: 558 GWH
Kijelenthető: az USA tehát apró törpe az akkugyártásban.
#38: És? Lényegtelen a kérdés szempontjából.
#39: Van saját akkumulátor-gyáruk.
A Panasonic meg japán - az meg USA-szövetséges.
De egyébként is lényegtelen - az MIT nem fogja kiadni egy olyan országnak a fejlesztését, amivel nincs szövetségben.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!