Tényleg feleslegesekké válnak a robbanómotorok a járműiparban az új akkumulátor miatt?
Akár 1000 mérföld egy feltöltéssel. 765Watt/kg energiasűrűség. Ezzel repülőt is hajthatnának.
Itt olvashattok erről:
"Nem áll már fejlesztés alatt, hanem már építik hozzá a gyártó infrastruktúrát a CATL-nál. "
De, fejlesztés alatt áll.
A cikk témájául szolgáló tanulmány 2024. január 18-ai - mire ebből piacképes termék lesz, az idő.
Arról nem is szólva, hogy az MIT amerikai, a CATL kínai - Kína és USA között meg nem igazán felhőtlen a viszony.
#23: Nem lényegtelen.
Egy amerikai egyetem nem fog csak úgy kiadni fejlesztéseket Kínának - pláne a jelen politikai helyzetben.
Amikor megjelent a televízió, máris temették a mozikat, színházakat.
És lám!
#26: Lényegtelen konklúzió.
A topiknyitó cikkben jelzett technológiát az MIT-n fejlesztették, ami USA-beli - az pedig nem fogja kiadni a saját fejlesztésű technológiáját Kínának.
#28:
Egyrészt a Lamborghini kinek a tulajdonában van?
Az Audinak.
Az Audi milyen nemzetiségű?
Német.
A németek kiknek a csicskásai?
Az USA-nak.
Másrészt: melyik Lamborghini modellben érhető el már Li-TAQ akkumulátor?
Harmadrészt: az MIT hivatalos közleményében csak ilyesmik szerepelnek ( [link] ):
"About six years ago, Dincă’s lab began working on a project, funded by Lamborghini, to develop an organic battery that could be used to power electric cars."
illetve:
"Lamborghini has licensed the patent on the technology. Dincă’s lab plans to continue developing alternative battery materials and is exploring possible replacement of lithium with sodium or magnesium, which are cheaper and more abundant than lithium."
szóval csak a projekt támogatása és szabadalom-licencelésének fázisában van a dolog.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!