Kezdőoldal » Tudományok » Természettudományok » Miért nem az ősrobbanás az...

Miért nem az ősrobbanás az univerzum középpontja?

Figyelt kérdés
Laikus vagyok, de imádom a csillagászatot. Minden videóban elmondják, hogy az univerzumnak nincs középpontja, minden része távolodik az összes többitől. Eddig oké. Aztán elmondják, hogy a " Nagy reccs" esetén újra egy pontba tömörülne minden. És ebből is lehet egy új ősrobbanás. De hiszen akkor ebből a pontból, szingularitásból "robbanna" ki az új világegyetem, szóval innen távolodna minden! Ez esetben pedig ez lenne a középpont, máshogy nem is lehet. Szerintem ez egy elég komoly ellentmondás. Mármint, h nincs középpont. Valaki magyarázza ezt el legyen szíves! Köszönöm!

2022. márc. 7. 08:59
1 2 3
 21/23 anonim ***** válasza:
63%

"vennék egy fél kilónyit ebből a fényből készült anyagból"

Vegyél. Melyik felét vennéd meg?

Már tudunk készíteni, de egy kis idő kell még, hogy fél kg összejöjjön.

Az ősrobbanáskor gyorsabban ment ugyanez. Ott kicsit nagyobb energiák cikáztak.

2022. ápr. 13. 20:18
 22/23 schocko ***** válasza:
0%

""vennék egy fél kilónyit ebből a fényből készült anyagból"

Vegyél. Melyik felét vennéd meg?"

-...csak a tisztán fényből készültet...az arannyal szennyezettel már tele a padlás...

"Már tudunk készíteni, de egy kis idő kell még, hogy fél kg összejöjjön."

-...akkor maradjunk az egy grammnál...de jól csomagoljátok be!

"Az ősrobbanáskor gyorsabban ment ugyanez. Ott kicsit nagyobb energiák cikáztak."

-..."És monda Isten: Legyen világosság: és lőn világosság. 4. És látá Isten, hogy jó a világosság; és elválasztá Isten a világosságot a setétségtől."

2022. ápr. 13. 20:56
 23/23 anonim ***** válasza:
0%
Nem ugyanolyan mértékben terjedt minden irányban az univerzum.
jún. 26. 00:45
1 2 3

További kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu