Kezdőoldal » Tudományok » Természettudományok » Miért hiszi el még ma is sok...

Miért hiszi el még ma is sok ember ezt a felmelegedés sztorit?

Figyelt kérdés

200 éve folyamatosan szén és utána szénhidrogén alapú a gazdaság berendezkedése.

100 évvel ezelőtt minden szénnel és fával működött, még az erőművek, közműszolgáltatások is.

Akkor sokkal nagyobb légszennyezettség volt, még sem volt egy ilyen cikk sem hogy vigyázz, mert itt a felmelegedés.

Most megjelent az új technika, hogy az embereket elektromos autókba kényszerítsék, és majd csak a gazdagok használhatnak benzines turbó motorokat, amik a legjobbak a világon.

Kinek és miért áll céljában, hogy a világban ezt a felmelegedés sztroit erőltesse még mindig?

Mikor láthatta mindenki, a glassgow-i klímacsúcsra is mindenki magánrepülővel érkezett, kb 400 magánrepülő volt ott,amivel több kárt okoztak a légkörnek,mint egy kisváros egy hónapa alatt, és még ezek akarják a kis embert, elektromos autókba kényszeríteni?


2021. nov. 29. 14:36
1 2
 11/16 crudy ***** válasza:
82%

Azért mert csak a hallottak alapján tájékozódnak a médiának, befolyásosoknak nem érdeke ezt reklámozni, a válaszokat nem keresik és így összeségében nem tudnak róla sokat, csak annyit, higy auto-valamilyen monoxid-meleg. Na de ha lát egy képet a téli Norvégiáról vagy kimegy cigizni decemberben akko' nincs meleg ..


Utána néztem, 1804 ben voltunk egy milliárdan. Az oké, hogy fával tüzeltünk, de még csak nem is népességarányosan kevesebbet.


Ma már ki kell szolgálni a majdnem 8 milliárd embert és az általuk létrehozott ipart. Talán ez is szempont. 1800-ban még nem volt autó, se gáztűzhely és nem mostak minden nap akár kétszer. A retyó se vízzel ment. Talán ez is számit.


1800-ban még nem voltak teher hajók amikről tudomása sincs az átlagembernek.


Szerinted a klímacsúcsra azért mennek, hogy megváltsák a világot? Ugyan. A két legfontosabb szereplő el is aludt rajta.


Ez azért elég demagóg. Egyébként villanyautó van már 1900 óta és kb 1950 óta tudjuk, hogy lesz valamilyen klímakatasztrófa. Azt hiszed van itt valami egybeesés?


Biztos a gonosz gazdag otthon az ágyban azon gondolkodik, hogy de zavarja, hogy más is turbós benzines motorokat használ amik a legjobbak a világon, és akkor jut eszébe, hogy ráerölteti a népre a villanyautót és akkor csak ő meg a haverjai járhatnak turbós benzines motorokkal

2021. nov. 29. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

"Egyébként villanyautó van már 1900 óta és kb 1950 óta tudjuk, hogy lesz valamilyen klímakatasztrófa. Azt hiszed van itt valami egybeesés?"


Elektromos autó régóta van de nem régóta van meg a technológia ahhoz hogy tényleg használhatóra meg is csinálják.

De egyébként valószínűleg igen az olaj ipar is nagy hatással volt rá hogy ne legyen túl hamar.


Amúgy meg a környezet barát dolgok se annyira környezetbarátok. Az elektromos autókhoz is elő kell állítani az áramot valahogyan és az oda szállítása során veszteség keletkezik. De ez huszadrangú. Ott van azonban a lithiumos aksi amit nem tudnak még újra hasznosítani (ellentétben egy jó öreg savassal aminek már kb 99% -át újra tudják hasznosítani). Ezenfelül ott vannak a napelemek amik szintén mint az előbb említett aksik nem örök életűek és szintén veszélyes hulladékok. Aztán sorolhatnánk még napestig.

2021. nov. 29. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
100%

„benzines turbó motorokat, amik a legjobbak a világon.”

Ez óriási tévedés, a legjobb motorok a háromfázisú aszinkron motorok.


A belsőégésű motor el sem tud indulni külső mechanikai segítség nélkül

Forgásiránya csak mechanikus áttétellel változtatható meg

Fordulatszáma mechanikus áttétel nélkül csak szűk határok között változtatható

Hatásfoka kicsi, zajos, környezetszennyező


A villamos motornál ezek a hátrányok nincsenek:

Külső mechanikai segítség nélkül el tud indulni

Forgásiránya mechanikus áttétel nélkül, elektromos úton megváltoztatható

Fordulatszáma igen kis veszteséggel mechanikus áttétel nélkül széles határok között változtatható

Nincs szükség mechanikus sebességváltóra

Hatásfoka jó, sokkal csendesebb, mint a belsőégésű motor, a felhasználás helyén nem környezetszennyező


Akkor miért is lennének a legjobbak a benzines turbómotorok?


Ettől függetlenül egyetértek 12-essel, az előállításuk ugyanúgy környezetszennyező, mint a belsőégésű motoroké, aztán ott vannak az akkumulátorok problémái…

2021. nov. 29. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:
100%

Asszem 180 év alatt ér fel a mai légszennyezés azokba a rétegekbe, ahol blokkolja a földről visszaverődő hőt. Tehát ha ma leállunk, akkor még 180 évig romlani fog a helyzet.


100-200 évvel ezelőtt sokkal kevesebb ember élt és sokkal kevesebbet fogyasztott. A Google mellett van egy _külön_ erőmű, ami csak nekik termeli az áramot.


Van olyan is hogy rebound effect, visszacsapó hatás, ami arról ugat, hogy hiába lesznek egyre energiahatékonyabbak az eszközeink, mert annyi új szolgáltatás épül rá ezekre, hogy egyre többet és több mindenre használjuk ezeket, tehát az összfogyasztás nő.

Meg ezer dolog még.

Ha nem troll vagy, akkor lehet, hogy csak a szorongást nem szeretnéd átélni emiatt. Erről is írtak már: J. Macy: A környezeti kétségbeesés feldolgozása címmel, fenn van magyarul is.

2021. nov. 29. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

#13 Szerintem nem konkrétan a motorokra és azok ELMÉLETI előnyeire/hátrányaira gondolhat ő, hanem a valós gyakorlati felhasználásukra. Önmagában lehet jobb a villanymotor, de autóipari felhasználásra még nincs kellőképpen kifejlődve annak meghajtasa. Minden erőfeszítés és fejlődés, illetve pozitív tulajdonságaik ellenére, az elektromos autók még komoly hátrányokat szenvednek.


Emiatt pedig jogos a kijelentés, hogy a mai turbóbenzines motorok a széleskörben legjobbnak tekinthető motorok autóba építve.

2021. nov. 30. 04:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 Wadmalac ***** válasza:
100%

"Akkor sokkal nagyobb légszennyezettség volt"

Helyileg, az emissziót produkáló városokban. Globálisan nem, mert negyedannyian szennyeztünk, negyedennyi módon.


"még sem volt egy ilyen cikk sem hogy vigyázz, mert itt a felmelegedés."


[link]


"Most megjelent az új technika, hogy az embereket elektromos autókba kényszerítsék"


Persze, kényszerből veszik, fejhez fogott pisztollyal tizen-huszonmilliókért.

Nem is azért, mert gazdaságosabb a belsőégésűeknél. Meg halkabb, tisztább, gyorsabb...


"benzines turbó motorokat, amik a legjobbak a világon"

Még a belsőégésűek között sem.


"Kinek és miért áll céljában, hogy a világban ezt a felmelegedés sztroit erőltesse még mindig?"

Mindenkinek, akit érdekel, mi lesz a köv. generációkkal.


"mindenki magánrepülővel érkezett, kb 400 magánrepülő volt ott,amivel több kárt okoztak a légkörnek,mint egy kisváros egy hónapa alatt"

Egyrészt nem, nem okoz többet. Másrészt az a kisváros folymatosan teszi, ez meg egyetlen alkalom.

Persze marha látványos promó lett volna, ha vitorlással meg kézihajtánnyal jönnek, csak nem valami praktikus, ha nem akarsz fél évig utazni arra a pár napra.


"még ezek akarják a kis embert, elektromos autókba kényszeríteni?"


Senki nem kényszerít. És igen, a belsőégésű gyártást ki kell vezetni évtizedek alatt, nem csak mert környezetszennyező, hanem azért is, mert ma, az elektromos autógyártás mai szintjén is már értelmetlen és ez egyre inkább így lesz.


Kedves kérdező. A lényeg, hogy otthonról a foteledből rosszul látod.

Akik ezt a kérdést szakmai hozzáértéssel és eszközökkel vizsgálják, felemelték a seggüket a fotelból.

2021. nov. 30. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!