Kezdőoldal » Tudományok » Alkalmazott tudományok » Mágnesmotor; üzemanyag nélküli...

Mágnesmotor; üzemanyag nélküli forgómozgás; létezhet?

Figyelt kérdés
Létezhet, vagy "felecsdel"? Lehet-e állandó mágnesek segítségével olyan motort szerkeszteni, amely nem igényel sem üzemanyagot, sem áramot?
2011. febr. 8. 17:36
1 2 3 4 5 6
 31/56 anonim ***** válasza:

,,a perendev motor megállt az egyetemen,,


mert vmi gagyi koncepció volt.


https://www.youtube.com/watch?v=wq5-ZDFkF2g itt nem hogy nem áll meg hanem külső behatás nélkül magától indul el és brutal fordulatot ér el..Sőt érdemes megfigyelni hogy milyen vastag acéltengelye van ami kb 15-20kg és meg se kottyan neki...Az egyetemeken KAMUZNAK szándékosan tartanak mindenkit tudatlanságban..Miért létezik TILTOTT FIZIKA amit az EGYETEMEKEN SEM TANÍTANAK DIREKT.

2015. márc. 16. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/56 anonim ***** válasza:

Skacok, vagy skac: akkor hajrá. Próbáld ki, építsd meg, próbálj belőle energiát nyerni, és csodálkozva állapítsd meg, hogy lényegesen többet veszítettél, mint amit nyertél.


Mint írtam: a te fejed. Okos ember megvizsgálja a téglafalat, megállapítja a tulajdonságait, és levonja a következtetést. Buta ember megvizsgálja, aztán utána fejjel rohan a betonfalba, mert azon igazából át lehet menni, csak titkolják.


Sok sikert kívánok! Ha ügyes vagy, előbb-utóbb te magad is felfedezed az energiamegmaradás törvényeit :) Addig fogsz izzadni, anyázni, dehát, ha nem hiszel a levezetéseknek, összefüggéseknek, akkor bizony más út nem marad :)

2015. márc. 16. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/56 anonim ***** válasza:
Megnezted a videot?megvan szabva h milyen magnes kell hozza;acelgyuruvel kell korbevenni a magnest.nem mind1 hany fokos szogben helyezed el oket.vannak brutal eros neodímium magnesek amik meg erosebbek lesznek ha korbevonjak acelgyuruvel.es gondolkozz logikusan...egy ilyen magnes motor tobb 100ezer ftba kerul te beleolnel ennyi penzt vmibe ami nem is mukodik es raadasul feltenned a youtubra h beegesd magad.hidd el vannak mukodo magnes motorok.a fizikarol meg annyit h megdontottek newton egyik torvenyet.de le is irom..
2015. márc. 16. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/56 anonim ***** válasza:
Írd, kíváncsian várom - ugyanis Einstein igazolta a newtoni törvények korlátozottságát. Ami nem azt jelenti, hogy megdőlt - azt jelenti, hogy pontatlan. Nagyon nagy sebességnél és/vagy erős gravitációban már nem igazak. De ettől függetlenül azokat a törvényeket felhasználva halálpontosan eltalál téged bármelyik mesterlövész :)
2015. márc. 16. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/56 anonim ***** válasza:

Van ket auto.mind a ketto 80km/h val halad es frontalisan utkoznek akkor az olyan mintha 1 auto 160nal menne neki egy falnak?

hat nem!ugyan annyi mind 2 esetben.ha ket auto 80nal frontalisan utkozik akkor nem adodik ossze...be lett bizonyitva.pedig ez is ellent mond newton egyik torvenyenek.

2015. márc. 16. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/56 anonim ***** válasza:
És hol a bizonyítás? :)
2015. márc. 16. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/56 anonim ***** válasza:
Nagyon sokan azt hittek h a ket sebesseg osszeadodik.nem vagyok egy eszleny de en is azt hittem regen h osszeadodik mert logikusan gondolkozok;probalok.ugyanis hova tunik az egyik auto mozgasi energiaja?hova?en nem tudom..te tudod?es ez a sebesseg meg nem eleg nagy h pontatlan legyen newton elmelete.
2015. márc. 17. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/56 anonim ***** válasza:
Nezd meg a tegnapi videot.ott hh megis mukodik?en is lattam olyan magnes motort ami leall es az elinditasahoz is emberi beavatkozas szukseges.de amo magatol elindul es hallani h novekszik a fordulatszam az nem fog megallni.repulo cseszealjat is keszitett mar emberi kez.ird be youtubra h naci ufo.mar akkor ismertek az antigravitaciot.
2015. márc. 17. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/56 anonim ***** válasza:

Hövé, hanggá, lassulássá, illetve a fématomok közötti kötés energiák felszakítására - más szóval, összetörik a kocsi.


Amennyiben teljesen merev (és valóban nem létező) testekről beszélünk, akkor tökéletesen rugalmatlan ütközéskor az energia általában hővé alakul. Illetve hanggá.


Tehát amikor két autó összeütközik, akkor az energia legnagyobb része (a mai, modern autóknál) arra megy el, hogy a fém torzul, törik - közben meg melegedik, ahogy a kinetikus energia egy része hőenergiává alakul.


Teljesen merev test esetén mindegy, hogy két, egymással szemben 80km/h-val haladó test ütközik, vagy egy 160km/h test ütközik bele egy merev falba.


Azonban autók, és pláne, a benne ülők esetében nem mindegy. Ugyanis, mint tudjuk, nem a sebesség a halálos - hanem a lassulás. Az emberi szervezet 1G erőhatást korlátlan ideig kibír, azonban sokkal magasabbat már nem. 8-10G fölött már belső sérülések történnek, még nagyobb erőhatásnál pedig már nem sok marad belőled (persze itt is számít az idő).


Tehát a túlélés szempontjából azért sokkal jobb 80km/h-val ütközni egy szembejövő autóval, mert a lassulási út lényegesen hosszabb - tehát jóval kisebb erő hat a kocsiban ülőkre (ügye mind a két kocsinak van eleje, amik általában gyűrődési zónaként funkcionálnak - kvázi rugóként elnyelik a becsapódás energiáját, így a kocsiban ülőkre sokkal kisebb erőhatás hat, mintha 160km/h-val csapódsz egy kvázi teljesen merev betonfalba.


Energia pedig ugyanúgy megmarad - energia szempontból mindegy, a végeredmény csak abban különbözik, hogy a meglévő kinetikus energia hol nyelődik el, vagy mivé alakul át.


Egyébként egy mai modern kocsi úgy van kialakítva, hogy brutális mennyiségű energiát elnyeljen, a lehető leghosszabb távon.


Tudod, erre van a régi történet, hogy ütközik egy bogárhátú (amit acélból raktak össze, és nagyon merev) egy mai modern mercivel. A merci totálkár, jóformán fel sem lehet ismerni az autót, a vezetőnek van két karcolás az arcán - a bogárhátúnak betört a szélvédője, az autó sértetlen, a vezetőt ki kellett kanalazni, mert semmi nem nyelte el az ütközés energiáját, és jóformán semmi nem maradt egyben a sofőrben.


Itt is megvan az energia. A mercinél a becsapódó energiát elnyelte a fém, ami széttört (amihez nem kevés energia kell - törj el egy fémrudat...) cserébe a sofőrre sokkal kisebb mozgási energia "maradt".


Úgyhogy nyugi - Newton törvényei kis sebességnél tökéletes üzemelnek. Pár száz éve tesztelik őket - Einstein kellett a bizonyításhoz, hogy bizony közel sem teljesek. Ettől még nem hibásak. Földi körülmények között remekül használhatóak (hiszen a megfigyelésekből jöttek ki), azonban nem tökéletesek, vannak körülmények, amikor nem használhatóak.


Einstein törvényei sem pontosak, már ma is tudunk körülményekről, amikor nem használhatóak (pl feketelyuk méretű gravitációs terek). Pont ez a lényege a tudománynak: folyamatosan fejleszti magát, és tágítjuk az elméleteinket.


És pont ezért lehet könnyedén és csípőből mondani, hogy az ilyen-olyan mágnes-motorok nem működnek. Ismerjük a bennük lévő erőket, ismerjük a körülményeket - milliószor, ha nem többször kimérték, megvizsgálták, tudjuk a törvényszerűségeket és a hibahatárokat.


Ezért mondom neked kitartóan, hogy nyugodtan vizsgáld az energiamegmaradást, ha téged boldoggá tesz, de teljesen fölöslegesen teszed :)


Arról meg, hogy az ilyen olyan hamis youtube videókkal mi van, inkább ne beszéljünk.


Tessék, itt az egyik nagy "kedvencem":

https://www.youtube.com/watch?v=skAePZGgpAA


Látszólag rendkívül csekély munkával mindenfélét működtet! Jó, nem? Látod, egy youtube videó alapján egy öngyújtó szikrájával működtethetsz egy csomó mindent. Remélem ezzel nem kell vitatkozni, hogy mekkora hülyeség? :)


Na, ugyanez a probléma (TELJESEN UGYANEZ) a mágnesmotorokkal is. Mint ahogy egy öngyújtó szikrája nem elég izzó működtetéséhez (sőt, egy LED működtetéséhez sem), mert egyszerűen nem elég a munkavégzés. Egy mágnes pedig nem végez munkát - ebből kifolyólag nem alkalmas energiaforrásként sem. Lehet trükkös szerkezeteket építeni, melyek kvázi elemként működnek - az igazán profik nagyon jó hatékonysággal tárolnak energiát - de nem ÁLLÍTANAK ELŐ energiát. A legeslegszuperebb neodynum mágnesek sem végeznek munkát. Pont ez a szemfényvesztés benne: elhiszed, és mivel az állítólagos szerkezet piszok drága, ezért nem fogsz utána ellenőrizni. Pedig egy gyenge mágnes is ugyanazt fogja elérni, maximum a tárolási kapacitása lesz kevesebb. De kitartóan tárolási kapacitás - mint egy lendkerék.


Ellenállás nélkül, ha jók a csapágyak, sokáig fog futni, de amint rákapcsolsz egy generátort vagy bármit, és munkát akarsz vele végeztetni, meg fog állni, mert elfogy a tárolt energia.


Az én régi, légüres térben lebegő golyóm is csak egy elem (abból is a rosszabb fajta). Eltárolta a kezem munkáját, és azzal egyenlő értékben ad le energiát (mínusz veszteség) de nem állít elő energiát, csak tárol.


Mint ahogy az akkumulátorok és ceruza elemek is ilyen elven működnek. Az elemben végbemegy egy kémiai reakció, ezzel létrejönnek különböző oxidok vagy sók. És ha elfogy az anyag, leáll a reakció. Ahhoz, hogy a kiindulási állapotot visszaállítsuk, ahhoz energiát kell befektetni, mert a létrejött oxidok energiaállapota alacsonyabb, mint a kiindulási állapoté.


És ezzel eljutunk az ultimate témához: honnan jön akkor a mi energiánk, ha én azt pofázom, hogy valahonnan el kell vonni?


Onnan, hogy a Napban fuzionál két hidrogén, és létrejön egy hélium atom. Azonban a két proton (=hidrogén atommag) energiaszintje magasabb, mint egy hélium atomé. A különbözet energiaként kisugárzódik. (Amúgy az eredeti állapot, tehát az egy hélium szétbontása hidrogénné brutális energiaigényű).


Mi pedig ezt az energiát használjuk a legtöbbször. A szén, olaj, gáz, mind-mind a növények által eltárolt energia - a magfúzióból származó energiát arra fordítják, hogy magasabb energiaszintű molekulákat rakjanak össze (cukor), amit lebontva később energiához jutnak. Ezzel működnek a sejtjeink. Később ez az összegyűjtött szenet mi elégetjük (a CO2 energiaszintje alacsonyabb, mint a tiszta széné) így energiához jutunk - energiához, amit a Napban létrejövő fúzió hozott létre.

2015. márc. 17. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/56 anonim ***** válasza:

te nagyon okos vagy!Tényleg le a kalappal.Te fizikus vagy amúgy?Beszéltünk arról is hogy nem tudunk egy szerkezetből több energiát kinyerni mint amit belefektettünk.Ha lesz időd nézd meg ezt a két videot.Az 1. 4 perces csak de elég ütős.Kíváncsi vagyok mit szólsz hozzá.

https://www.youtube.com/watch?v=D5RCABeNeP4


ez pedig 55perces video szintén egy hasonló szerkeztről ami kapható lesz.

https://www.youtube.com/watch?v=SNNJOA0BPdI


várom véleményed arról hogyan lehetséges ez.Mert ellentmond a fizika energiamegmaradás törvényének.Azt NE felejtsük el hogy PROFESSZOR TUDÓSOK beszélnek a videoban akik NEM fogják LEJÁRATNI magukat egy értelmetlen semmire se való szerkezet megépítésével.

2015. márc. 17. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!