Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Akusztikus vagy Klasszikus...

Akusztikus vagy Klasszikus gitár éri meg?

Figyelt kérdés

Tudnátok nekem okokat mondani hogy én nekem az ízlésemre milyen gitár való?

Főleg inkább ilyen szomorú balladákat szeretnék játszani,de néha egy kis hard rockot is mellé.Ne mondjátok hogy akkor szerintetek elektromost vegyek mert teljesen kezdő vagyok.És megszeretnék tanulni.Az ár is nagyon fontos lenne! Tudnátok be linkelni valami olcsó Gitárt amilyenre gondoltok,ahol ingyenes a kiszállítás?

Előre is köszönöm,és ha megkérhetném akkor a negatív kommentelők mellőzék a választ kérem szépen.

#gitár #akusztikus #melyik érdemes
2015. jan. 20. 14:29
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:

Az iPhone vs Samsung példa abszolút nem idevaló, rossz összehasonlítás.

Minek kérsz tanácsot, ha nem akarod elfogadni?

Csinálj, amit akarsz.

2015. jan. 20. 18:14
 12/24 anonim ***** válasza:
Remélem ezt a fost veszed akkor.
2015. jan. 20. 18:17
 13/24 anonim ***** válasza:
Hát ha szerinted egy Samsung Galaxy S4 olcsó, akkor tapsold meg magad...
2015. jan. 20. 18:31
 14/24 anonim ***** válasza:
Egyébként válaszolva a kérdésedre: gitárnál igen. Egyébként senki nem mondta, hogy dárágább árkategóriában nézz gitárokat, gondolom azért írták mert ebben az árketegben vannak jobbak is, nem gondolod? Egyébként meg úgy írod, mintha a Cort olyan nagy név lenne, pedig Cort pont arról híres, hogy ár-érték arányban az egyik legjobbak. Szóval duplán hülyeséget írtál...
2015. jan. 20. 18:36
 15/24 A kérdező kommentje:

Miért nem jó az a gitár? Azt magyarázzátok már meg nekem..

Telefon az enm gitár? Nem mondod,de azért nem úgy gondoltam az össze hasonlítást hanem márka szerint és ár szerint.... Köszönöm azoknak akik normális választ küldtek,és nekik köszönhetően az akusztikus gitárnál döntök.

2015. jan. 20. 18:43
 16/24 anonim ***** válasza:

"Telefon az enm gitár? Nem mondod,de azért nem úgy gondoltam az össze hasonlítást hanem márka szerint és ár szerint.... "